یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

آیا «خانه سینما» بدون مدیرعامل فعالیت می‌کند؟

محمدمهدی عسگرپور در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس جشن خانه سینما

فارس: خانه سینما در شرایطی انتخابات خود را برگزار می‌کند که به نظر می‌رسد در این دوره رئیس هیات مدیره وظایف مدیرعامل خانه سینما را به انجام برساند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، انتخابات هیات مدیره خانه سینما یازدهم اسفندماه در شرایطی برگزار می‌شود که «محمدمهدی عسگرپور» و دیگر اعضای هیات مدیره فعلی کاندیدای این دوره نخواهند شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس، توافقات میان نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صورت گرفته است تا مجمع عمومی خانه سینما با هر میزان از فرایند قانونی صنوف در وزارت ارشاد به صورت موقت برگزار و اعضای هیأت مدیره جدید تعیین گردند.

ابوالحسن داوودی، علیرضا داودنژاد، کامران ملکی، شادمهر راستین، حافظ احمدی، آناهید آباد، جعفر صانعی مقدم، محمدرضا موئینی، پروین صفری، محمدرضا سکوت، یونس صباحی و آتیلا پسیانی در این دوره کاندیدای حضور در هیات مدیره خانه سینما خواهند بود که از میان کاندیداهای احتمالی  به نظر می رسد این دوره هیات مدیره ترجیح می‌دهد با انتخاب رئیس کارهای خانه سینما را به سامان برساند.

به نظر می رسد با توجه به سابقه ابوالحسن داوودی در انجام فعالیت‌های صنفی وی ریاست هیات مدیره خانه سینما را برعهده بگیرد. ایشان تاکنون سه بار عضو هیأت مدیره بوده که در دوره هفتم علاوه بر ریاست هیأت مدیره، مدیرعامل خانه سینما نیز بوده است و در دوره هشتم هم ریاست هیأت مدیره را بر عهده داشته است.  پیش از این مسبوق به سابقه بوده است که خانه سینما با مدیریت رئیس هیات مدیره فعالیت‌های مورد نظر را پیگیری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.