دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

داریوش بابائیان اعلام کرد:

پخش فیلم جدید «آهنج» به شکوفا فیلم رسید/«به امید حق» اوایل سال آینده کلید می‌خورد

باباییان

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و مدیر پخش شکوفا فیلم از اکران ۵ فیلم سینمایی در سال آینده و کلید خوردن یک فیلم اجتماعی در سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در حوزه تولید به تازگی  پیش تولید یک فیلم سینمایی به نام «به امید حق» به کارگردانی مشترک سید محمد رضا ممتاز و هادی رحیمی را آغاز کرده ایم؛ این فیلم یک اثر اجتماعی-مذهبی محسوب می شود و قرار است اوایل سال آینده جلوی دوربین برود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «دختران انتظار» در ادامه بیان داشت: همچنین مراحل فنی فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمد رضا ممتاز به اتمام رسیده است و به تازگی  درخواست پروانه نمایش آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده ایم تا با صدور آن در اولین فرصت برای اکران آن برنامه ریزی داشته باشیم.

بابائیان توضیح داد:  این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز است که نویسندگی فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.

وی گفت: در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده «هزاران زن مثل من» در ادامه افزود: شکوفا فیلم در سال آینده پخش فیلم های «آئینه شمعدون» ساخته بهرام بهرامیان، «ننه نقلی» به کارگردانی پرویز صبری، «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی، «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمد رضا آهنج  و «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی بر عهده دارد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: فیلم سینمایی «نقش نگار» قرار است در اکران اول یا دوم نوروز ۹۴ به روی پرده سینماها برود و به ترتیب برای اکران سایر آثار اقدام خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، شکوفا فیلم در سال گذشته پخش فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «بوی گندم» ساخته محمد رضا خاکی و «۵۷۸ روز انتظار» ساخته احمد عبداللهیان  و ...را بر عهده داشت.

فیلم های   «دختران انتظار»، «مزاحم»، «رنگ شب»، «زهر عسل»، «چپ دست»، «دزدان خیابان جردن» و ... در پرونده تهیه کنندگی داریوش بابائیان به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.