سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

بنا بر اطلاع سینماپرس از یک منبع موثق

«رخ دیوانه» در نوروز امسال اکران می‌شود/ «هدایت فیلم» و آمادگی برای نمایش عمومی «پریناز» و «خانه دختر»

فیلم سینمایی پری ناز

سینماپرس: اطلاعات حاصله سینماپرس حاکیست اکران نوروزی «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داودی رئیس شورای صنفی نمایش، توسط شرکت پخش هدایت فیلم در اکران نوروزی قطعی شده است.

بنا به گزارش خبرنگار سینماپرس یک منبع موثق اعلام کرد: فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی با برنامه ریزی شرکت پخش هایت فیلم در اکران نوروزی قطعی شده است و این فیلم قرار است  به سرگروهی سینما استقلال در نوروز ۹۴ به روی پرده سینماها می رود. 

همچنین بنا به اطلاع واصله  فیلم های «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی علی حضرتی، «خانه دختر» ساخته  شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند و تهیه کنندگی محمد نشاط، «سایه وحشت» به کارگردانی عماد اسدی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی، «پریناز» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی عبدالمجد نجیبی  و «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی برای پخش به موسسه «هدایت فیلم» سپرده شده اند که این فیلم ها به مرور و در اکران های دیگری غیر از نوروز ۹۴ به روی پرده سینماهای تهران و شهرستان ها می روند.

همچنین فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته که تولید هدایت فیلم است نیز مراحل فنی خود را سپری کرده و هم اکنون آماده نمایش است در سال آینده اکران خواهد شد.

بنابراین گزارش، هدایت فیلم در ابتدای سال تا کنون فیلم های «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی  و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی را به اکران عمومی درآورده است و هم اکنون فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی و انیمیشن «جمشید و خورشید» به کارگردانی بهروز یغماییان را در اکران سینماها دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.