سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

پخش «دردسرهای عظیم ۲» در رمضان ۹۴

سریال دردسرهای عظیم

مهر: تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم ۲» از اینکه نویسنده شروع به نگارش قسمت اول کرده است سخن گفت و اینکه سریال در ادامه داستان سری قبل است و این بار با دردسرهای ازدواج دو شخصیت آن شروع می شود.

مهران مهام درباره ساخت سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» گفت: پیش از این طرح اولیه این سریال به گروه شبکه سوم سیما ارایه شد و قرار شد اصلاحاتی در آن انجام شود.

وی درباره این سریال و داستان آن اظهار کرد: این سریال به نویسندگی علیرضا کاظمی پور و کارگردانی برزو نیک نژاد تولید می شود و کاظمی پور هم اکنون مشغول نگارش قسمت اول آن است.


تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» درباره داستان این سریال توضح داد: این اثر در ادامه سری اول کار قرار دارد و داستان با مراسم ازدواج لطیف و بهار آغاز می شود و درواقع «دردسرهای عظیم ۲» با دردسرها و مشکلاتی که این دو برای گرفتن مراسم عروسی و ازدواج خود دارند شروع می شود.
مهام با اشاره به باکس زمانی که برای پخش سریال در نظر گرفته است، گفت: «دردسرهای عظیم ۲» هم اکنون در پیش تولید قرار دارد و هدفمان این است که آن را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.
وی درباره مضامین سریال با توجه به پخش رمضانی آن گفت: سریال در همان فضای شرین و موقعیت های طنز پیش می رود ولی به دلیل پخش آن در ماه رمضان بخش هایی با موضوعات معارفی و تربیتی در فضای خانوادگی این اثر دیده شده است.
مهام همچنین درباره زمان تولید و بازیگران سریال یادآور شد: بازیگران قبلی در این کار هم ثابت هستند و ما به چهار بازیگر اصلی جدید نیاز داریم.
مهران مهام پیش از این خبر داده بود که سریال «ماه و مه» را در ماه رمضان روی آنتن خواهد برد و حالا قرار است سری دوم «دردسرهای عظیم» که پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شد، تولید شود.
مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، شهین تسلیمی و الناز حبیبی از جمله بازیگران این سریال بودند که به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.