سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

«رخ دیوانه»، «ایران برگر»، «استراحت مطلق» و «طعم شیرین خیال» برای اکران نوروز قطعی شدند

روباه-رخ دیوانه-ایران برگر-طعم شیرین خیال-استراحت مطلق

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران ۴ فیلم «رخ دیوانه»، «ایران برگر»، «طعم شیرین خیال» و «استراحت مطلق» در نوروز خبر داد.

وی به خبرنگار سنماپرس گفت: دقایقی قبل وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرست ۴ فیلم را به صورت قطعی برای اکران نوروزی در اختیار ما قرار داد که بر این اساس فیلم های «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی، «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی و «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اکران خواهند شد.

فرجی ادامه داد: فیلم «استراحت مطلق» در گروه سینمایی قدس، «رخ دیوانه» در گروه سینمایی استقلال، «ایران برگر» در گروه سینمایی آزادی و «طعم شیرین خیال» در گروه سینمایی آفریقا از ۲۰ اسفندماه سال جاری اکران خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: در گروه فرهنگ نیز یکی از دو فیلم «روباه» ساخته بهروز افخمی و یا «ماهی سیاه کوچولو» ساخته مجید اسماعیلی اکران می شود  که هنوز در این باره به قطعیتی نرسیده ایم و پس از قطعی شدن نام آن فیلم را رسانه ای خواهیم کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در خاتمه اظهار داشت: برخلاف شایعات امسال هیچ گونه اکرانی در گروه های آزاد در ایام نوروز نخواهیم داشت.

گفتنی است؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش روز گذشته ۱۰ فیلم‌ «استراحت مطلق»، «رخ دیوانه»، «طعم شیرین خیال»، «من دیگو مارادونا هستم»، «روباه»، «ماهی سیاه کوچولو»، «ایران برگر»، «اسب سفید پادشاه»، «عصر یخبندان» و «ناهید» را به عنوان گزینه های اکران نوروزی معرفی کرد و از قطعی شدن ۵ فیلم تا پایان وقت اداری امروز سه شنبه خبر داده بود.

خبرنگار سینماپرس همچنان پیگیر فیلم گروه سینمایی فرهنگ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.