چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

آخرین اخبار از انتشار جدیدترین آلبوم «محسن یگانه»

محسن یگانه؛ خواننده پاپ

باشگاه خبرنگاران: پس از سه آلبوم «نفس‌های بی هدف»، «رگ خواب» و «حباب» باید منتظر جدیدترین آلبوم «محسن یگانه» بود.

"محسن یگانه" از آن دسته خواننده‌هایی است که هواداران بسیاری در حوزه موسیقی پاپ دارد و استقبال از اجراهای بین‌المللی وی ثابت کرده که طرفداران بی شماری نیز از ایرانیان خارج از کشور را به  خود اختصاص داده است.

اما این روزها سخن از جدیدترین آلبوم یگانه که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده در میان است.
یگانه معمولا تا قطعی نشدن زمان قطعی و عده‌ای برای زمان پخش البوم اعلام نمی‌کند. حال که بیش از دو سال از انتشار آخرین آلبوم این خواننده جوان می‌گذرد و پس از اینکه خیلی‌ها از قطعات این آلبوم‌ راضی نبودند و یگانه اعلام کرد که دیگر آلبومی نخواهد داد و تنها با سینگل ترک‌هایش با مخاطبانش ارتباط برقرار خواهد کرد، فشار بسیار هواداران یگانه باعث شد تا او متقاعد شود که آلبوم تازه‌ای را در دست تولید قرار دهد.
با اعلام خبر تولید آلبوم جدید، یگانه  به سراغ به دست آوردن رگ خواب مخاطبانش رفت و سعی کرد با انتشار قطعاتی چون "یه هفته به عید"، "خیابونا" ، "قرص های خواب آور"، "بازم بخند" و "من " و همین طور انتشار یک آلبوم اینترنتی در عید سال گذشته ذائقه مخاطب را محک بزند.
در آخرین اقدام،  یگانه با اجرای کنسرتی در سالن نوکیا موفق شد بیش از ۷ هزار نفر از هوادارانش را به سالن بکشاند. یگانه این روزها اطلاعات خاصی از آلبومش بروز نمی‌دهد.
تفاوت آلبوم جدید یگانه با سه آلبوم قبلی وی این است که در این آلبوم از قطعات اجتماعی  خبری نیست یگانه که در سه آْلبوم قبلی خود قطعات  "نفس های بی هدف" ، "آدم‌ها" ، ‌"حباب" را به عنوان  قطعه اجتماعی در البوم قرار داده بود در این البوم از قراردادن چنین قطعاتی صرف نظر کرده است.
یگانه‌ در این  آلبوم خود سرودن ترانه، آهنگسازی و تنظیم را برعهده دارد و در کنار وی حضور  اشکان آبرون ، علی ثابت، مهران عباس، و گروه پازل قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.