شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

سید رحیم حسینی به سینماپرس خبر داد:

«بیگانه» اوایل سال آینده پس از جذب سرمایه در ایران و عراق جلوی دوربین می‌رود

سید رحیم حسینی

سینماپرس: سید رحیم حسینی کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «بیگانه» پس ازجذب سرمایه در اوایل سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در حال مذاکره برای ساخت سومین فیلم بلند سینمایی ام  با نام «بیگانه» هستیم که به وحدت میان شیعه و سنی می پردازد.  

حسینی در ادامه افزود: برای ساخت این فیلم با مجمع تقریب مذاهب و دفتر مرحوم آیت الله اراکی برای جذب سرمایه وارد مذاکرات نهایی شده ایم و  قرار است اوایل سال آینده این اثر سینمایی را در دو کشور ایران و عراق جلوی دوربین ببریم.

این کارگردان سینما در ادامه یادآور شد: فیلم سینمایی «بیگانه»  نگاه عمیقی به مسئله شیعه و سنی دارد و تمام تلاشمان این است که فیلمی شعاری نسازیم.

حسینی یادآور شد: قرار است در این فیلم از ترکیب  بازیگران ایرانی و عراقی استفاده کنیم.

وی در پایان این گفتگو بیان داشت:  نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را خودم بر عهده دارم و داستان این فیلم در مورد فردی به نام «حیدر» است که در بغداد زندگی می کند و کارخانه دار است. او در آخرین دورانی که صدام برخی شیعیان را از عراق اخراج می کرد، باید ظرف ۲۴ ساعت تمام اموالش را تحویل عراقی ها می داد  و از شهر خارج می شد و در مجموع در این مدت زندگی سختی را گذراند.

 برپایه این گزارش، سيد رحيم حسينی  متولد ۱۳۴۰ تهران، وی فارغ التحصيل كارگردانی سينما و كارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر است. او تاکنون ۲ اثر بلند سينمايي را کارگرداني کرده که آخرين آن فیلم سینمایی «پيک نيک در ميدان جنگ» در سال ۱۳۸۳ بود.

از ديگر مسئوليت های او می توان به مديريت هنری فرهنگسرای بهمن، مدير مسئول تحقيقات انجمن سينمای انقلاب و دفاع مقدس و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.