جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟

هنرآنلاین: اعلام جزئیات آلبوم فرزاد فرزین، گفت‌وگوی سیروان خسروی درباره تناسب اندام، رونمایی کتاب مریم حیدرزاده، جشن امضا آلبوم جدید رضا صادقی و.. از اتفاقاتی بودند که این هفته در حوزه موسیقی بازتاب‌های زیادی داشتند.

هر چقدر به اواخر سال ۹۳ نزدیک می‌شویم اتفاقات ریز و درشت در موسیقی بیشتر شده و کم کم جنبه رقابت به خود می‌گیرد، هر ساله در اسفند ماه هنرمندان گویی از خواب زمستانی بیدار شده و به تکاپو می‌افتند که بتوانند با سبقت گرفتن از همکاران خود جای بیشتری در دل هوادارانشان باز کنند، ما نیز از قافله عقب نمانده و پا به پای آن‌ها برای شما این حواشی را بازگو می‌کنیم:

سیروان خسروی و تناسب اندام

این موزیسن جوان و موفق موسیقی فعلا ترجیح داده در اواخر سال فعالیت‌های هنری را کنار گذاشته و به استراحت بپردازد، او در آخرین مطلب خود عکسی از مصاحبه‌اش با یک مجله حول محور تناسب اندام انجام داده است.

بازگشت مریم حیدرزاده

بازگشت مریم حیدرزاده با رونمایی یک کتاب جدید آنقدر برای مهدی کرد مدیر برنامه سابق مرتضی پاشایی ارزش داشته که او آخرین پستش را به این مطلب اختصاص داده است البته این مطلب نه تنها برای کرد بلکه برای هوادرانش این مدیربرنامه نیز جذابیت زیادی داشته است.

بابک جهانبخش صدای عشق را پخش کرد

انتشار تک‌آهنگ آن هم در این ایام توسط بابک جهانبخش می‌تواند نوید نزدیک شدن به تاریخ انتشار آلبوم جدید این خواننده موسیقی پاپ را بدهد که بازخورد آن هم کم نبوده است.

رضا صادقی فقط گوش می‌کند

این خواننده مشکی پوش اوایل هفته آلبوم تازه خود با نام "فقط گوش کن" را روانه بازار کرد.

آلبوم جدید فرزاد فرزین

این خواننده نیز از دیگر همکارانش جلو زده و در مصاحبه‌ای که قرار است از او در مجله‌ای به چاپ برسد نوید انتشار آلبوم جدید خود به همراه جزئیات آن را داده است.

تولد یک نوازنده خوب

بنیامین بهادری این روز‌ها حسابی وقت خود را صرف گروهش با نام بنیامین موزیک کرده و بیشتر سعی می‌کند با اعضای ارکسترش وقت بگذارند، او با انتشار عکسی از علیرضا میرآقا نوزانده اصلی ارکسترش توجه هوارادانش را این مسئله جلب کرده است.

پاییز تنهایی در وزارت کشور

آخرین کنسرت سال ۹۳ احسان خواجه امیری در وزارت کشور با اجرای قطعات جدید آلبوم "پاییز تنهایی" به نحو احسنت برگزار شد و خود خواجه امیری با انتشار عکسی نشان داد از این اجرا راضی بوده است.

محسن چاووشی و منتشر نشدن قطعه جدید

خواننده محبوب در آخرین مطلب ارسالی متنی را منتشر کرده که در آن از به تعویق افتادن انتتشار قطعه جدیدش در فیلم "لامپ صد" خبر داده است.

خاطرات از نوع چلچراغی

نیلوفر لاری‌پور شاعر و ترانه‌سرا هم این هفته مروری بر خاطرات کاری خود در حوزه مطبوعات داشته و عکسی از سال گذشته در مجله چلچراغ به دید عموم گذاشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.