یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

فرزاد اژدری در گفتگو با سینماپرس:

ادامه فعالیت گروه اکران سینمای کودک و نوجوان در انتظار سیاست‌های مدیران جدید فارابی است

فرزاد اژدری*

سینماپرس: فرزاد اژدری کارگردان سینما صبح امروز اظهار داشت: ادامه فعالیت گروه اکران سینمای کودک و نوجوان در انتظار سیاست های جدید مدیران فارابی است.

وی که اخیرأ مسئولیت این گروه را عهده دار شده است در مورد برنامه های آتی گروه اکران سینمای کودک و نوجوان در گفتگو با سینماپرس توضیح داد: آقای جعفری جلوه مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی برنامه ها و سیاست هایی را برای این گروه در نظر داشتند که در حال بررسی های آنها نیز بودیم، اما با تغییر مدیریت ها در بنیاد سینمایی فارابی و حضور آقای تابش به عنوان مدیرعامل جدید باید منتظر ماند و دید برنامه آن ها برای اکران این گروه سینمایی چیست؟

کارگردان «عملیات مهدکودک» در ادامه بیان داشت: ممکن است مدیرعامل جدید فارابی سیاست های جدیدی در حوزه سینمای کودک داشته باشد و حتی شاید  تمایلی به ادامه فعالیت چنین گروهی وجود نداشته باشد اما  در هر صورت بنده در خدمت سینمای کودک خواهم بود.

اژدری تصریح کرد: اینکه دولت دست به کار شده و در گروهی با نام سینمای کودک و نوجوان تلاش می کند تا این سینما جان تازه ای بگیرد بسیار خوب است زیرا این سینما در شرایطی قرار دارد که بخش خصوصی تمایلی به حمایت از آن ندارد.

فرزاد اژدری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد در زمان مدیریت محمد رضا  جعفری جلوه  و همچنین سرپرستی آقای حیدری خلیلی، قرار بود اتفاقات خوبی در حوزه سینمای کودک و نوجوان رخ دهد و تصمیم داشتیم تا فیلم های سینمای کودک و نوجوان را که طی این سال ها تولید شده و شرایط اکران آنها به هر دلیل فراهم نشده  را برای اکران در سینماهای کشور و در گروه سینمای کودک و نوجوان آماده کنیم؛ اما در حال حاضر همه چیز منوط به سیاست گذاری مدیران جدید بنیاد سینمایی فارابی است.

برپایه این گزارش،  فرزاد اژدری متولد ۱۳۵۰ مشهد دارای کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر تهران است. وی نویسنده و کارگردان تله فیلم (در دل تاریکی) و سه اثر سینمایی «سلام بر فرشتگان» به تهیه کنندگی حسن علیمردانی، «عملیات مهد کودک» به تهیه کنندگی رویا شریف و «وروجک‌ها» به تهیه کنندگی مهدی احمدی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.