یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

در مصاحبه ای با سینماپرس خبر داد

آزادی: «جزیره مهربانی» را فروردین ماه در قشم کلید خواهم زد

غلامرضا آزادی*

سینماپرس: غلامرضا آزادی تهیه کننده ، مدیر فیلمبرداری وکارگردان سینما صبح امروز از ساخت فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» در فروردین ماه سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» را برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان جشنواره اصفهان امسال آماده کنیم که به گرمای شدید جزیره قشم برخورد کردیم و البته به دلیل تامین نشدن برخی از مسائل مالی نیز ساخت این فیلم به تعویق افتاد.  

تهیه کننده فیلم سینمایی «پرستوهای عاشق» در ادامه  به داستان این فیلم سینمایی اشاره کرد و توضیح داد: «جزیره مهربانی» فیلم سراسر فانتزی است و درباره دزدان دریایی است که به جزیره‌ای حمله می‌کنند، اما کم کم متوجه می‌شویم در حال ساخت فیلم هستند، در واقع یک ماجرای فانتزی به جریانی واقعی تبدیل می‌شود.

آزادی درباره مراحل ساخت این فیلم توضیح داد: در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه و بازبینی لوکیشن‌های فیلم هستیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شور زندگی» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی توضیح داد: قرار است طی سه ماه این فیلم در شهرهای اصفهان، قشم و یک استودیو فیلمبرداری شود که با توجه به گرمای شدید قشم، فروردین ماه بهترین فرصت برای کلید زدن این فیلم است.

آزادی در مورد بازیگران این فیلم توضیح داد: در این فیلم قرار است از بازیگران بومی قشم و تعدادی بازیگران مطرح سینما استفاده کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بالای شهر، پایین شهر» به ویژگی های این فیلم اشاره کرد و توضیح داد: این فیلم در ادامه ساخته های  مشترک خانوادگی ما، «دره شاپرک ها» و «کاکلی» است که به صورت کاملاً مدرن با بهره گیری از جلوه های ویژه بصری و میدانی کاملا به روزی ساخته خواهد شد.

غلامرضا آزادی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد فیلم سینمایی «حریر» گفت: این فیلم  به کارگردانی فریال بهزاد مراحل فنی خود را طی کرده و هم اکنون آماده نمایش است.

این تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما  ادامه داد: به تازگی نسخه ای از فیلم برای صدور پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال  و مراحل اداری آن طی شده است.

وی گفت: قرار است بعد از تعطیلات نوروز و فیلمبرداری بخش قشم فیلم سینمایی «جزیره مهربانی»،  ابتدا یک اکران خصوصی برای مسئولین وزارت بهداشت داشته باشیم تا فیلمی که صد در صد با هزینه شخصی تولید شده است و دغدغه انسانی دارد را حداقل در اکران حمایت کنند.

آزادی در ادامه بیان داشت: «حریر» فیلمی است که به معضلات افراد چاق می پردازد و امیدوارم بتوانیم به زودی آن را اکران کنیم.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: به هیچ وجه اعتقادی به حضور این فیلم در جشنواره ای  ندارم چرا که فیلم ما بحث روز را پیگیری می کند و نمی توان یک سال صبر کرد تا این محصول به جشنواره راه پیدا کند.

۱۱ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی آزادی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «تنبل قهرمان»، «دلباخته»، «شور زندگی» و ...اشاره کرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.