شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

سینماپرس و آرزوی هنرمندان در سال نو / ۱

آرزوی ۱۰ بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با آغاز سال نو / از مجید مظفری با آرزوی هوایی پاک تا احمد نجفی با امید سینما رفتن مردم

آرزوی سینماگران در سال ۹۴

سینماپرس: علی ناصری / همزمان با فرارسیدن سال جدید سینماپرس با تعدادی از بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشور درباره آرزوهای شان در سال جدید گفتگو نموده است که مرور آنها برای مخاطبان خالی از لطف نخواهد بود.

نوروز، عید باستانی ایرانیان است که از هزاران سال پیش در آیین ها و سنن ایرانیان نهادینه شده و همچنان مردم ایران زمین با اشتیاق، ذوق و شوق فراوان این ایام را با شادی و دید و بازدید سپری می کنند. یکی از آیین های نهادینه شده از فرهنگ ایرانیان در این ایام آرزوهای نیک است که مردم برای یکدیگر دارند.

از همین رو با چند تن از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران گفتگوهایی داشتیم و در این گفتگو ها این بازیگران آرزوهای خود را برای مردم و سینمای ایران بیان کردند. مجید مظفری، مجمود پاک نیت، آهو خردمند، احمد نجفی، بهزاد فراهانی، مهران رجبی، فاطمه گودرزی، مجید صالحی، فرشته صدرعرفایی و آناهیتا همتی بازیگرانی هستند که در این باره با ما گفتگو کرده اند.

محمود پاک نیت: آرزو دارم سال ۱۳۹۴ سال فکر، اندیشه، خوشبختی و سالی پر بار برای همه مردم ایران باشد. امیدوارم این سال برای مردم ایران سالی مملو از شادی و خوشگذرانی باشد و اگر آرزویی در سال جدید دارند برآورده شود. به امید خدا سال جدید سالی پر برکت، پر رونق، پر تلاش، پر تحرک و پر انرژی برای سینمای ایران باشد.

آهو خردمند: متأسفانه امسال به دلیل از دست دادن یکی از عزیزانم عزادار هستم اما برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی، تندرستی و عاقبت به خیری دارم و امیدوارم در سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در عرصه سینما و دیگر عرصه ها باشیم.

مهران رجبی: آرزو میکنم که همه مردم ایران عاقبت به خیر شوند و سال جدید سالی خوب و پر رفاه باشد. ما باید همیشه آرزوهای بزرگی را از خدا داشته باشیم و من اعتقاد دارم که باید از خدا خواهان برآورده شدن آرزوهای بزرگ باشیم. به همین دلیل آرزو می کنم سال جدید برای جمیع مردم ایران سالی مملو از اتفاقات خوب باشد. برای سینما نیز آرزو دارم که سینمای ایران سامان بگیرد و همه سینماگران دست در دست هم مشکلات را حل کنند و خداوند آنهایی را که مشکل سازی می کنند به راه راست هدایت فرماید.

مجید صالحی: آرزومند آرزوهای نیک همه مردم ایران هستم. امیدوارم اتفاقاتی خوب برای کشورمان در سال آینده رخ دهد و سال ۱۳۹۴ سال شکوفایی باشد. مردم سختی ها را کنار بزنند و آن اتفاقی که لایق همه مردم است رخ دهد و ما بیش از هر سال شاهد رخ دادن اتفاقات خوب و شاد باشیم. برای مردم جنوب هم آرزوی هوایی صاف، خوب و به دور از آلودگی دارم.

فرشته صدرعرفایی: امیدوارم سال جدید سال صلح و دوستی ما با هم باشد. به یکدیگر احترام بگذاریم و قدردان یکدیگر باشیم. اوضاع اقتصادی کشور بهتر شود و مردم مشکلات را با صبر، تحمل و دوست داشتن یکدیگر تحمل کنند و شاهد آزادی های بیشتری باشیم.

بهزاد فراهانی: متأسفانه امروز به رادیو رفتم و شنیدم که استفاده از کلمه درود و بدرود در رادیو ممنوع شده است. ترس من از این است که بخواهند استفاده از کلمه نوروز را نیز حذف کنند و امیدوارم در سال آینده شاهد این اتفاقات نباشیم. من دیگر آرزویی ندارم.

فاطمه گودرزی: برای همه مردم، همکاران و دوستان آرزوی سالی همراه با نشاط و سلامتی دارم و امیدوارم که در این سال کمتر از همیشه دروغ بشنویم و سالی سرشار از خوشی و شادی را شاهد باشیم.

مجید مظفری: برای مردم ایران سلامتی و روزهای خوب با هوایی بهاری و خالی از آلودگی به همراه آسمانی صاف و بدون دود آرزومند هستم. امیدوارم در حوزه سینما همه دست به دست هم دهیم و با یکدلی به یکدیگر کمک کنیم و از همه نیروی مان استفاده کنیم تا به اهداف سینمای ارزشمندمان برسیم.

احمد نجفی: از صمیم قلب آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم و امیدوارم که سال خوبی را همه مردم در پیش داشته باشند و بیشتر از همیشه به سینما بروند. برای سینما نیز سالی پر رونق را آرزومندم و امیدوارم سینمای ما راه اصلی خود را پیدا کند و در سال آینده شاهد فیلم ها و تولیدات بهتر و بیشتری باشیم.

آناهیتا همتی: آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم و امیدوارم در این سال اخبار ناراحت کننده ای از جمله شنیدن کلماتی از قبیل سرطان، ام اس و غیره به دور باشیم. امیدوارم همه مردم در سال جدید اخبار خوشحال کننده و امیدوارکننده ای را بشنوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.