سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

مسعود ردایی به سینماپرس خبر داد:

سه تن از عوامل فیلم جدید پرویز شهبازی مشخص شدند

پرویز شهبازی کارگردان درنشست رسانه ای فیلم دربند

سینماپرس: مسعود ردایی تهیه کننده سینما از آغاز پیش تولید فیلم جدید پرویز شهبازی از صبح امروز خبر داد و سایر فعالیت های خود را تشریح کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم جدید پرویز شهبازی ابتدا «پارانویا» نامگذاری شده بود که برای تمدید پروانه ساخت به «نسیم» تغییر نام داد.  

به گفته این تهیه کننده سینما، از امروز طی جلساتی که برگزار می شود عوامل پشت صحنه و بازیگران اصلی انتخاب می شوند، اما پیش تولید اصلی این فیلم از ۱۵ فروردین ماه پیگیری می شود تا در نیمه اردیبهشت ماه سال آینده این فیلم جلوی دوربین برود.

ردایی در ادامه افزود: تاکنون حضور مجید گودرزی (مدیر تولید)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری) و کیوان مقدم به عنوان (طراح صحنه و لباس) در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «نسیم» مضمونی اجتماعی دارد که اطلاعات بیشتری از سوی این تهیه کننده  ارائه نشده است.

وی در ادامه افزود: پروژه بعدی ما سریال نمایش خانگی «عالیجناب» نام دارد که تهیه کنندگی آن مشترکاً برعهده بنده و علی حضرتی است.

ردایی توضیح داد:  تاکنون نگارش شش قسمت این سریال توسط سام قریبیان به اتمام رسیده است و به تازگی در خواست پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون حضور میثم کائید به عنوان مدیر تولید در این فیلم قطعی شده است و قرار است این فیلم در اردیبهشت ماه سال آینده ساخته شود.

این تهیه کننده سینما همچنین در مورد فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی نیز اظهار داشت: مونتاژ این فیلم توسط کاوه ایمانی به اتمام رسیده است.

ردایی در ادامه افزود: مراحل فنی این فیلم سینمایی تا نیمه فروردین ماه به اتمام می رسد و پخش فیلم به شرکت رسانه مولود فیلمسازان به مدیریت «حبیب اسماعیلی» واگذار شده است و ایشان برای اکران این فیلم سینمایی برنامه ریزی خواهند کرد.

برپایه این گزارش، امين حيايی، محمدرضا شريفی نيا، مجيد صالحی، ليلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قريشی، حسين محب اهری، رابعه اسکويی، شيوا خسرو مهر، علی کاظمی، کيانوش گرامی و حميد لولايی در جدیدترین فیلم مهدی مظلومی به ایفای نقش پرداخته اند.

اين فیلم از مضمونی کمدی  برخوردار است و  داستان سه مامور خارجي است که براي انجام عملياتي با يک نقشه دقيق و از پيش تعيين شده وارد ايران مي شوند اما از لحظه ورود با موقعيت هاي ويژه اي روبرو مي شوند که برنامه هاي آن ها را به هم مي ريزد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.