سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

خبر «خاطره حاتمی» از اتمام تصویربرداری

سریال اجتماعی- پلیسی «آمین» پس از تعطیلات نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود

سریال آمین

سینماپرس: خاطره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: «آمین» سریالی اجتماعی - پلیسی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است که می تواند برای مخاطبان به شدت جذاب باشد و بلافاصله پس از عید نوروز بعد از مدت ها بلاتکلیفی از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر فیلم سینمایی «قرنطینه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «آمین» پیش از این قرار بود که هفته نیروی انتظامی روی آنتن برود اما به دلیل نرسیدن سریال به پخش و تصمیم منوچهر هادی به عنوان کارگردان این سریال مبنی بر اینکه کیفیت را فدای کمیت نکنند تصویربرداری آن ۵ ماه دیگر نیز ادامه پیدا کرد و بالاخره امروز تصویربرداری آن به اتمام رسید.

حاتمی سپس با تأکید بر اینکه شخصیت من در این سریال خاکستری است و تاکنون تجربه بازی در چنین کاراکتری را نداشتم اظهار داشت: من یکی از فعال ترین نقش هایم را در این سریال بازی کردم. از زمانی که فیلمنامه این کار را خواندم به شدت مایل به بازی در این سریال شدم و نقشم را خیلی دوست دارم.

وی ادامه داد:  در این فیلم نقش دختری را بازی کرده ام که دو قطب مثبت و منفی دارد و ایفای این نقش برایم بسیار سخت بود اما با این حال یکی از بهترین تجربه های دوران کاری ام را در این سریال داشتم و داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری و... از جمله همکاران من بودند که در این سریال افتخار همکاری با آن ها را داشتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بخش دیگری از سخنان خود از اکران فیلم سینمایی «دنیای پر امید» خبر داد و گفت: این روزها فیلم سینمایی «دنیای پر امید» را در حال اکران دارم. در این فیلم من نقش یک دختر جنوب شهری را بازی کرده ام که برای دومین بار ازدواج می کند و در ازدواج دومش با بسیاری از مصائب و مشکلات روبرو می شود و داستان این فیلم مضمون اجتماعی خانوادگی دارد و حول محور یک خانواده نوشته شده است که بار مسئولیت و فشار مالی خانواده بر روی دوش مادر است، زیرا پدر خانواده سال‌ها‌ است که بر اثر سانحه‌ای از کار افتاده است.

حاتمی افزود: در این فیلم محمدرضا داودنژاد، زهره حمیدی، مهدی سلوکی، مریم خدارحمی، صدیقه کیانفر، کاظم افرندنیا و محمدرضا امیرصادقی به ایفای نقش می‌پردازند و خوشبختانه از آغاز اکران با استقبال نسبتاً خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

بازیگر سریال تلویزیونی «پول کثیف» در خاتمه این گفتگو خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین تصمیمات این روزهای من این است که می خواهم به شدت گزیده کار شوم و دیگر به هر قیمتی راضی به حضور در فیلم ها و سریال ها نیستم. نقش خوب و خاص برای من مهمترین ملاک انتخاب خواهد بود و پس از آن کارگردان، فیلمنامه وچیدمان و انتخاب عوامل برایم مهم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.