چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

در صورت تأمین سرمایه تولید

دکتر محمود عزیزی فیلم اولش را تابستان سال آینده کلید خواهد زد

دکتر محمود عزیزی*

سینماپرس: محمود عزیزی بازیگر و کارگردان سینما با بیان اینکه حدود یک سال است در هیچ فیلم و یا سریالی به ایفای نقش نپرداخته است گفت: اولین فیلم سینمایی ام را در صورت تامین منابع مالی با تغییر نام ، تابستان سال آینده خواهم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از کسب پروانه ساخت فیلم سینمایی «عاقبت» به تهیه کنندگی مرتضی شایسته، فیلمنامه را برای حمایت به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دادم که در نهایت پس از مدت‌ها پاسخ دادند این فیلم در اولویت ما نیست و  نمی‌توانیم برای تولید این اثر سینمایی سرمایه‌گذاری کنیم.  

عزیزی در ادامه افزود: از ساخت این فیلم سینمایی به هیچ وجه منصرف نشده ام اما  متوجه هم نشدم که  بالاخره اولویت متولیان سینمایی در امر تولید چیست؟

 این بازیگر سینما در ادامه  بیان داشت: قرار بود فیلمبرداری این فیلم را زمستان امسال آغاز کنیم و به جشنواره فیلم فجر برسانیم ولی این امر رخ نداد و اگر سرمایه تولید فراهم شود قطعاً تابستان سال آینده آن را خواهم ساخت.

 بازیگر فیلم سینمایی «لیلی با من است» در ادامه توضیح داد: زمانی که برای تمدید پروانه ساخت این فیلم اقدام کردیم، متوجه شدیم فیلمنامه ای با همین نام در بانک فیلمنامه خانه سینما به ثبت رسیده است؛ حال  قرار است نام فیلم را تغییر دهیم که با آغاز فیلمبرداری نام آن را هم اعلام خواهیم کرد.

عزیزی در مورد مضمون اولین ساخته بلند سینمایی خود به سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «عاقبت» یک سوژه اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است، سوژه ای که بیشتر از آن که به دنبال ارائه راهکار برای حل مساله باشد بیشتر جنبه های پیشگیرانه دارد.

وی در پایان این گفتگو در مورد فعالیت بازیگری خود توضیح داد: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در هیچ فیلم و یا سریالی به ایفای نقش نپرداخته ام چرا که سناریوی خوبی به دستم نرسیده است و امیدوارم متولیان امر بستری فراهم کنند تا با تنوع فیلمنامه ها بتوان از همه پیشکسوتان در آثار متنوع سینمایی و سریال ها استفاده شود.

محمود عزیزی تا کنون در سریال های  «نیمه پنهان ماه»، «ستایش» و فیلم های سینمایی «لیلی با من است»، «قلاده های طلا»، «معراجی ها»، «دختری با کشفهای کتانی» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.