جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

برزو نیک نژاد به سینماپرس خبر داد:

«دردسرهای عظیم ۲» اواخر فروردین ماه با حضور چهار بازیگر جدید کلید می خورد

دردسرهای عظیم- برزو نیک نژاد

سینماپرس: برزو نیک نژاد کارگردان تلویزیون و سینما از کلید خوردن سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» در اواخر فروردین ماه خبر داد و گفت: تصمیم داریم چهار بازیگر جدید به این سریال اضافه کنیم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی از پخش سری اول این مجموعه از بینندگان گرفتیم. پایان سری اول سریال  را هم به گونه ای انتخاب کردیم که بشود سری دوم این سریال را هم ساخت.

این کارگردان سینما  توضیح داد:  گذاشتن یک کودک در ماشین «لطیف» یعنی ما او را با چالش‌ها و دردسرهای دیگری در آینده ای نزدیک مواجه خواهیم کرد.

نویسنده سریال «دودکش» یادآور شد: بعد از اینکه ساخت سریال نوروزی «پله پله» برای پخش در ایام نوروز متوقف شد، اواخر بهمن ماه در دفتر مهرام مهام (تهیه کننده تلویزیون) تصمیم به ساخت سری دوم این مجموعه گرفتیم و مدتی است که طرح اولیه این مجموعه مورد تایید شبکه سوم سیما قرار گرفته است.

  وی در ادامه افزود: تاکنون نگارش شش قسمت ابتدایی این سریال به نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور به پایان رسیده و قرار است اواخر فرودین ماه تصویربرداری این مجموعه را در ۲۶ قسمت آغاز کنیم.

این کارگردان سینما در ادامه افزود: عوامل اصلی این سریال و لوکیشن های آن تغییری نخواهد کرداما در نظر داریم چهار بازیگر دیگر به این مجموعه تلویزیونی اضافه کنیم.

برزو نیک نژاد در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش مان بر این است که سریالی در خور شان مخاطبان تلویزیون بسازیم و بتوانیم آن ها را سرگرم کنیم.  

برپایه این گزارش،  مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی در سری اول سریال «دردسرهای عظیم» به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش برزو نیک نژاد مدتی است که فیلم سینمایی «ناخواسته» را به تهیه کنندگی سید امیر سید زاده در نوبت اکران سینماها دارد.

 در این فیلم که پیرامون شخصیتی روحانی است، مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.