دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

سفر نوروزی «مادر قلب اتمی» به هنگ کنگ و آرژانتین/ سیدزاده: در حال انجام اصلاحیه ها هستیم

سید امیر سیدزاده

سینماپرس: سید امیر سید زاده تهیه کننده سینما ضمن گلایه از پخش کننده فیلم سینمایی «ناخواسته» به خاطر تعطل بیش از حد در عدم اکران این فیلم سینمایی از پذیرش فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» در دو جشنواره معتبر خارجی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: شورای پروانه نمایش اصلاحیه هایی را به فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» وارد کرده است که به اتفاق علی احمدزاده کارگردان این اثر سینمایی، در حال انجام این اصلاحیه ها هستیم تا بتوانیم نسخه با کیفیت از این فیلم را برای کسب پروانه نمایش و حضور در دو جشنواره هونگ کونگ و آرژانتین که به ترتیب در روزهای ۳ و ۱۷فروردین ماه در بخش اصلی پذیرفته شده است،  ارسال کنیم.  

تهیه کننده فیلم سینمایی «خانوم» در ادامه بیان داشت:  بعد از کسب پروانه نمایش، این فیلم را تابستان سال آینده به اکران عمومی درآوریم.

  بنابراین گزارش، داستان فیلم جدید علی احمدزاده در یک شب تا صبح اتفاق می افتد که تماما در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است. فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. این دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است که البته هنوز موفق به دریافت مجوز برای نمایش عمومی نشده است.

بنابراین گزارش، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمد رضا گلزار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سیدزاده در بخش دیگری از این گفتگو در مورد سرانجام اکران فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد توضیح داد: قرار بود این فیلم سینمایی  نوروز ۹۴ همزمان با ایام فاطمیه اکران شود که احساس کردیم، فیلم سوزی رخ خواهد داد ضمن اینکه پخش کننده این فیلم شرکت مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی نیز در زمینه اکران این فیلم در مقاطع مختلف کوتاهی کرده و قرار است به زودی خودمان در اولین فرصت این فیلم سینمایی را به اکران عمومی درآوریم.

برپایه این گزارش، مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این تهیه کننده سینما در پایان این گفتگو یادآور شد: یک فیلم ویدئویی هم به نام «گاو زخمی» تهیه کردم که سعید دولتخوانی آن را کارگردانی کرده است و برای دو فیلم سینمایی نیز در خواست پروانه ساخت داده ایم که هنوز پاسخی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساخت آن ها دریافت نکرده ایم.

برپایه این گزارش، فیلم های «خانوم» ساخته تینا پاکروان، «سه ونیم» ساخته نقی نعمتی، «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی، «آمین خواهیم گفت» ساخته سامان سالور و ... در کارنامه تهیه کنندگی سید امیر سید زاده به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.