دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

محمد کاشانی به سینماپرس اطلاع داد

آخرین خبرها از برنامه پرطرفدار «آقای گزارشگر»/ از اسامی داوران تا چگونگی اجرای برگزیدگان نهایی

آقای گزارشگر

سینماپرس: محمد کاشانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «آقای گزارشگر» در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت:برای راهیابی افراد به این مسابقه شرایط خاصی قرار دادیم و با این توصیف ۳۷۴۴ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

کاشانی اظهار داشت: یکی از شرایط حضور در این مسابقه داشتن مدرک کارشناسی یا دانشجو بودن افراد بود. به طور کلی از بین ۳۷۴۴ نفر ۷۰ نفر از آنها دارای مدرک دکترا بودند و با برگزاری آزمونی کتبی ۲۰۰ نفر را انتخاب کردیم و از بین این ۲۰۰ نفر با حضور کارشناس صدا و سیما ۳۳ نفر در بخش اصلی و ۲۰ نفر ذخیره برای مسابقه انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: ۱۱ برنامه مقدماتی در گروه های ۳ نفره برگزار خواهد شد که از بین این ۳۳ نفر، ۹ نفری که امتیاز بالاتری دارند انتخاب می شوند و به مرحله بعدی می روند و در مرحله بعد سه برنامه که سه نفر از شرکت کننده ها در هر کدام حاضر هستند برگزار خواهد شد. در نهایت سه نفر انتخاب شده و از بین این سه نفر آقای گزارشگر انتخاب می شود.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به نحوه داوری در این برنامه اظهار داشت: امسال یک داور به شکل ثابت داریم که آقای امیر حاج رضایی است و هر روز یک نفر از اهالی فوتبال و یک گزارشگر به عنوان داور در این برنامه حضور دارند. عادل فردوسی پور، پیمان یوسفی، مزدک میرزایی، جواد خیابانی و منوچهر والی زاده از جمله داوران این مسابقه هستند.

کاشانی در ادامه این بحث افزود: به دلیل اینکه برنامه «آقای گزارشگر» یک برنامه تولیدی است امکان رأی گیری از مردم برای ما میسر نبود اما مسابقه ای را در نظر گرفته ایم که در آن مردم می توانند با تصویربرداری از خود و گزارش یک بازی فوتبال در مسابقه شرکت کنند که برنده این بخش از مسابقه توسط آرای مردم انتخاب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای محمد رضا احمدی و محمد حسین میثاقی از ۵ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ هر شب پخش خواهد شد. ساعت پخش این برنامه حدود ۲۲ یا ۲۳ است و تکرار آن نیز صبح روز بعد ساعت ۹ یا ۱۰ خواهد بود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.