چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

«آزاده نامداری»مهاجرتش به خارج از کشور را تکذیب کرد

آزاده نامداری

جام جم: با وجود شایعاتی که درباره مهاجرت آزاده نامداری به خارج از کشور در برخی رسانه‌ها منتشر شده، این مجری ماجرای مهاجرت به خارج از کشور را تکذیب کرد.

برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تصمیم آزاده نامداری برای مهاجرت به خارج از کشور منتشر کرده‌اند که واکنش وی را به همراه داشته است.


او که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود از لغو پخش مستند «خانومی که شما باشی» در ایام نوروز از تلویزیون و پخش برنامه در زمان مناسب دیگری خبر داده بود، در واکنش به حاشیه جدید پیرامون زندگی شخصی‌اش نوشته است:
سلام،،نوشته ای دریکی ازسایتها باعث شد امروز تعداد زیادی از همکاران و دوستانم بویژه اهالی رسانه به من زنگ بزنند، و صحت و سقم مطلب این سایت محترم رو جویا بشن.تاالان ساکت بودم،اما فکر میکنم باید به نکاتی اشاره کنم، من آزاده نامداری هستم،،یازده سال درتلویزیون کار کردم. و با قلبم کار کردم.من هرگز به وطنم به تفکرم، به عقایدم،پشت نمی‌کنم،شاید برای فرصت مطالعاتی دلم بخواد برای مدتی مهاجرت کنم؛ اما هرگز و هرگز این به معنی حضور درشبکه های غیرداخلی نیست. من متعلق به این خاک وبه این قابم..حتی اگه سالها ازش دورباشم...من آزاده نامداری هستم.من با عرق و کلی طرح و ایده و علاقه همچنان سرزنده هستم...و به سرزمینم پشت نمی‌کنم. هرگز.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.