سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان شد

اتمام فصل اول فیلمبرداری «خشکسالی و دروغ»/ سه بازیگر جدید به فیلم پدرام علیزاده اضافه می شوند

پدرام علیزاده*

سینماپرس: پدرام علیزاده کارگردان سینما صبح امروز از اتمام فصل اول فیلمبرداری فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» و اضافه شدن سه بازیگر جدید به این پروژه سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: یک هفته است که فیلمبرداری فصل زمستان فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» را به عنوان دومین ساخته بلند سینمایی ام به اتمام رسانده ام و این روزها میثم مولایی در حال تدوین این فصل است.

علیزاده در ادامه توضیح داد: در حال حاضر در مرحله پیش تولید فصل بهار  این فیلم سینمایی هستیم و قرار است از اردیبهشت ماه سال جاری فیلمبرداری این فصل را آغاز کنیم.

این کارگردان سینما در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: علی سرابی، آیدا کیخانی، باران کوثری، محمد رضا گلزار در این فیلم به ایفای نقش می پردازند ضمن اینکه قرار است ظرف چند روز آینده  آینده سه بازیگر جدید به این فیلم سینمایی اضافه شوند.

وی به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم اقتباسی آزاد از نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی محمد یعقوبی است که راجع به خرده مشکلات زن و شهر است که نهایتاً به فاجعه منجر می شود.

پدرام علیزاده در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: تهیه کننده این فیلم سینمایی بر عهده سید غلامرضا موسوی است و فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» در چهار فصل سال می گذرد و قرار است اولین رونمایی آن در صورت پذیرش در جشنواره فیلم فجر سال جاری باشد.  

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «آخرین سرقت» نخستین ساخته پدرام علیزاده است که در خلاصه داستان آن فیلم آمده است: آقای «ن» و آقای «د» در یک سفر ناخواسته با یکدیگر همراه می شوند. در این میان خانم «م» منتظر آن‌هاست. غافل از این که...

‌پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، خاطره اسدی، مریم سعادت، آرش نوذری، سولماز آقمقانی و ایرج نوذری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.