چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به نقل از سعید روستایی

فرشته صدرعرفایی با «از طرف آنها» به جشنواره فیلم کوتاه سماء می‌آید

فرشته صدر عرفایی

سینماپرس: سعید روستایی که در سال جاری با کارگردانی فیلم کوتاه «از طرف آنها» در جشنواره فیلم کوتاه سماء حضور دارد اظهار داشت: فیلم «از طرف آنها» با بازی فرشته صدرعرفایی در نقش اصلی و کارگردانی من امسال در جشنواره سماء حضور دارد.

روستایی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: موضوع این فیلم درباره مادری است که در روز عروسی پسرش تلاش دارد تا مراسم عروسی به آبرومندانه ترین شکل برگزار شود. این مادر از همسایه ها سکه می گیرد تا در روز عروسی آن ها را کادو دهد. دغدغه های این مادر و تلاشش برای برگزاری عروسی فرزندش در داستان این فیلم دنبال می شود.

وی افزود: اسم اصلی این فیلم «مراسم» است که پس از فروش آن به انجمن سینمای جوان نمی دانم به چه دلیل نام آن را تغییر دادند. این فیلم با هزینه شخصی خودم ساخته شد و پس از آن که موفق به دریافت جوایز متنوعی از جشنواره های مختلف شد توسط انجمن سینمای جوان خریداری گردید.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: فرشته صدر عرفایی، فرانک کلانتر، عباس جمالی و حسین فرضی زاد به عنوان بازیگر، امیرحسین خوش بین به عنوان تصویربردار، فواد جاودان و حسین براتی در مقام تدوینگر و علی توکلی به عنوان مدیرتولید در ساخت این فیلم با من همکاری داشتند. ضمن اینکه نویسندگی و کارگردانی این اثر را خودم بر عهده داشتم و تهیه کنندگی این اثر را به طور مشترک با انجمن سینمای جوان عهده دار بودم.

روستایی در پایان اظهار داشت: این فیلم ۲۹ دقیقه ای تا امروز موفق به دریافت بیش از ۴۰ جایزه از جشنواره های مختلف شده است. از حضور این فیلم در جشنواره سماء بی خبر بودم اما امیدوارم در این جشنواره با استقبال خوبی روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.