جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

در مصاحبه با خبرنگار ما مطرح شد

آخرین اخبار «هاتف علیمردانی» از اکران «کوچه بی نام» و «مردن به وقت شهریور» در سینماهای کشور

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم سینمایی«کوچه بی نام»

سینماپرس: هاتف علیمردانی کارگردان سینما صبح امروز از اکران «مردن به وقت شهریور» در اکران دوم عید نوروز خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» برعهده شکوفافیلم به مدیریت داریوش بابائیان بوده و تبلیغات این فیلم برعهده شرکت آراد به مدیریت برادران زینال نیا است که به نوعی سرمایه گذاران فیلم هستند.  

علمیردانی در مورد ویژگیهای فیلم خود توضیح داد:  جمعی از منتقدان و نویسندگان سینمایی  که فیلم را دیده‌اند، نظرشان این بود که «مردن به وقت شهریور» نسبت به فیلم سینمایی «به خاطر پونه» یک قدم جلوتر است.

وی ادامه داد: خودم هم نظرم این است که گر چه هنوز در عرصه فیلمسازی کمی کم‌تجربه هستم ولی در این فیلم تمام تلاشم را انجام داده ام تا پخته‌تر عمل کنم.

علیمردانی با بیان اینکه  این فیلم قصه تک تک آدمهاست توضیح داد: در ساخت این فیلم همه کاراکترهای این اثر سینمایی  برایم مهم بودند به خصوص  نقش هانیه توسلی و حمید فرخ‌نژاد که خیلی اهمیت داشت اما سایر بازیگران جوان این فیلم هم در نقاط مهمی از فیلمنامه حضور موثری داشتند.

برپایه این گزارش، حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، نوید لایقی‌مقدم، مهراد ماکویی و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو یادآور شد: فیلم سینمایی «کوچه بی نام» دیگر اثر سینمایی من است که پروانه نمایش آن بدون هیچ ممیزی صادر شده  و در حال حاضر فیلم در نوبت اکران سینماها قرار دارد.

برپایه این گزارش، فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفايی، امير آقايی، باران كوثری، پانته‌آ بهرام، مليسا ذاكری، ستاره پسيانی، محمدرضا غفاری، عليرضا استادی، فرخنده فرمانی‌زاده، حميدرضا محمدی، پروين ملكی، عليرضا علويان، نيوشا جهانی و حسام رحيمی منش در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم درباره دو خانواده در جنوب شهر تهران است. برای این خانواده‌ها اتفاق هایی می افتد که تغییر و تحولات بسیاری را رقم می زند. این فیلم در زمان نمایش در جشنواره فیلم فجر واکنش های متعددی در پی داشت.

فیلم هایی سینمایی «یک فراری از بگبو»، «راز دشت تاران» و «به خاطر پونه» در کارنامه هاتف علمیردانی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.