یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

علی جلیلوند به سینماپرس خبر داد:

پروانه نمایش «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» صادر شد/ «سرتیپی» برای پخش فیلم قرارداد بست

فیلم سینمایی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

سینماپرس: علی جلیلوند تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» و عقد قرارداد با علی سرتیپی برای اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه نمایش این فیلم سینمایی در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش که اواخر اسفند ماه برگزار شد، صادر شد.  

این تهیه کننده سینما در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: زمان قطعی اکران این فیلم سینمایی تا اواسط اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

جلیلوند در مورد تغییرات فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر هیچ تغییری نداشته و خوشبختانه فیلم ما دچار بحث ممیزی و سانسور نشده است؛ فقط فصل پایان بندی فیلم را کمی تغییر داده ایم.

این تهیه کننده سینما در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: به هیچ وجه قصد اکران این فیلم سینمایی را در گروه هنر و تجربه نداریم و به یک اکران سراسری در فصلی مناسب می اندیشیم.

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس غائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» با نام قبلی «چهارشنبه ۱۹ آبان»، یک فیلم سه اپیزودی با محوریت زنان است که ارتباط هایی با یکدیگر دارند.

نیکی کریمی، امیرآقایی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، وحید جلیلوند، سحر احمدپور و میلاد یزدانی  در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از نویسندگان:

 گروه نویسندگان: علی زرنگار، وحیدجلیلوند، حسین مهکام، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن لبافی، عکاس: ساتیار امامی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مجری طرح: علی جلیلوند، تهیه کنندگان: محمدحسین لطیفی، علی جلیلوند.

بنابراین گزارش، این فیلم که در بخش نوع نگاه سی و دوم جشنواره  فجر به نمایش درآمد توانست جوایز بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.