دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

در گفتگو با ما اعلام شد

عسگری: مجموعه انیمیشنی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی را در دست ساخت دارم

عباس عسکری*

سینماپرس: عباس عسگری کارگردان انیمیشن اظهار داشت: مجموعه ای انیمیشن با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی را برای مخاطبان کودک و نوجوان در دست ساخت دارم که در فضایی فانتزی قصه های خود را روایت می کند.

عسگری در گفتگو با سینماپرس افزود: در این مجموعه به موضوع سبک زندگی در فضایی فانتزی با مورد توجه قرار دادن مسائلی مثل خانواده، رفتار با همسایه و ... می پردازیم. از اهدافی که این مجموعه انیمیشن دنبال می کند تحکیم بنیان خانواده است. ضمن اینکه برای فانتزی تر شدن فضای فیلم همه کاراکترهای آن را حیوانات مختلفی انتخاب کرده ایم تا کودکان و نوجوانان که مخاطبان اصلی این مجموعه هستند بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار داشت: قسمت اول این مجموعه ساخته شده است و مراحل پایانی پس تولید خود را سپری می کند. با توجه به اینکه نگارش فیلمنامه این مجموعه همچنان ادامه دارد قصد داریم آن را در ۱۳ یا ۲۶ قسمت ده دقیقه ای بسازیم و از آنجا سرمایه گذاری این مجموعه را خودم بر عهده دارم همه چیز مربوط به بودجه ای می شود که در این پروژه برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته خواهد شد.

این کارگردان با توضیح بیشتری درباره این مجموعه خاطرنشان کرد: قسمت های مختلف این مجموعه قصه هایی متفاوت با کاراکترهای ثابت دارد که فکر می کنم کودکان و نوجوانان بتوانند با آن همراه شده و ارتباط خوبی برقرار کنند. هنوز نامی برای این مجموعه انتخاب نکرده ایم. این مجموعه پس از به پایان رسیدن مراحل تولید در یکی از شبکه های تلویزیون نمایش داده خواهد شد. 

عسگری در ادامه عوامل ساخت این مجموعه انیمیشن را معرفی کرد و اظهار داشت: فرهاد امین زاده به عنوان تهیه کننده، فرشاد امین زاده به عنوان مدلساز فضا و لوکیشن، محمد مظفری در مقام طراح فضا و کاراکتر، سبحان خلیلی یزدی و فرزاد شکفته در مقام مدلساز کاراکترها و مجتبی خیِّر و مسلم ایرانمنش در مقام انیماتور و محمد حسینی به عنوان مدیر پروژه با ما همکاری کردند. ضمن اینکه کارگردانی این اثر را به طور مشترک با مجتبی خیر بر عهده دارم.

گفتنی است عسگری پیش از این ساخت انیمیشن های «جشن مدادرنگی ها»، «تیک تاک» و مجموعه «سربازان بین الملل» را در مقام کارگردان بر عهده داشته و در فیلم های «بچه های حماسه»، «گزینه های روی میز» و «جایزه ایرانی اوباما» در سمت انیماتور فعالیت کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.