چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان گردید

پروانه نمایش فیلم «حسن نجفی» با تغییر نام صادر شد / صداگذاری «ژوان» به اتمام رسید

حسن نجفی کارگردان در نشست خبری فیلم آسمان هشتم

سینماپرس: حسن نجفی کارگردان سینما صبح امروز از تغییر نام اثر سینمایی خود به «عشق و جنون» خبر داد و در مورد دیگر فعالیت های خود گفت: صداگذاری «ژوان» توسط آرش قاسمی به پایان رسیده است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» که به «تعصب» تغییر نام داده بود در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش که در اواخر اسفند ماه برگزار شد، با نام جدید «عشق و جنون» موفق به کسب پروانه نمایش شد.  

این کارگردان سینما در ادامه بیان داشت: پخش این فیلم سینمایی بر عهده مهدی صباغ زاده مدیریت پخش نیمروز فیلم است که به تازگی  آنونس های این فیلم  رونمایی شده و قرار است به زودی به اکران عمومی درآید.

بنابراین گزارش، «عشق و حنون» داستانی اجتماعی دارد و درباره‌ بایرام مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می‌شود و خیابان‌های تهران صحنه تاخت و تاز او است.

برپایه این گزارش، در فیلم سینمایی «عشق و جنون» سعید راد، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده، شیوا مکینیان، ضرغام استادی اصل، مهتاب شکریان، صبا سهیلی، سمیه رمضانی، امیررضا گیتی بان، منیژه مهتاج الفضل، یزدان آخوندی و آرشان استادی اصل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسن نجفی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ژوان» نیز گفت: این فیلم سینمایی در منطقه کردستان با بازی حمیرا ریاضی جلوی دوربین رفته است.

وی در مورد مراحل فنی این فیلم سینمایی توضیح داد:  کاوه ایمانی، تدوین این فیلم را به به اتمام رسانده و به تازگی آرش قاسمی نیز صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام داده است.

نجفی در ادامه افزود:  به زودی برای سازنده موسیقی این فیلم سینمایی تصمیم گیری خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، حسن نجفی فیلم سینمایی «شرفناز» را در نوبت اکران سینماها دارد که به گفته وی سفرهای بین المللی  این فیلم سینمایی قرار است  به زودی آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است : «شرفناز» می‌ترسد الياس كوچكش به سرنوشت احمد دچار شود. او سالهاست كه به فرار از اين جهنم دره می‌انديشد. سرانجام يك روز با الياس به آن سوی كوه‌های رنگی، كه هميشه آرزوی ديدنش را داشت می‌گريزد.

 حمیرا ریاضی، ضرغام استادی اصل، علی اوسیوند، ایوب افشار، سعید گل بچه، خلیل خانی و یاسمن اوسیوند در  فیلم سینمایی «شرفناز» به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، حسن نجفی در سال ۱۳۴۵ در تبریز متولد شد. او فعالیت هنری خود را با داستان نویسی آغاز کرد و در سال ۱۳۵۷ اولین حضور خود را در تئا‌تر تجربه کرد. در سال ۱۳۶۲ با نمایش «نیستان اول» کار حرفه‌ای تئا‌تر را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ اولین فیلم کوتاه مستند خود را ساخت. پس از سال‌های ۷۶-۷۱ به اجرای خیابانی تئا‌تر، ساخت کلیپ، و تله تئا‌تر پرداخت که حائز چند جایزه نیز شد. او همچنین از سال ۱۳۷۳ کار در تلویزیون را نیز آغاز کرد و با مجموعه ی: «بمان و با من بخوان»، «سرزنش»، «پاتوق»، «می‌قات» و «آبی آفتابی» به ادامه فعالیت هنری خود پرداخت.

حسن نجفی در سال ۱۳۷۶ به عرصه سینما راه یافت و در فیلم سینمایی «تولد یک پروانه» به کارگردانی مجتبی راعی دستیار کارگردان بود. در کارنامه کارگردانی وی آثاری  چون   «آسمان هشتم»، «سهم گمشده» و ... دیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.