چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

علی نجفی امامی به سینماپرس خبر داد

دوبله مجدد انیمیشن«مبارک» به مدیریت محمد رضا علیمردانی

فیلم سینمایی«مبارک»

سینماپرس: علی نجفی امامی تهیه کننده انیمیشن سینمایی «مبارک» صبح امروز از اکران این فیلم در بازار بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر و تغییر دوبله فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه نمایش این فیلم سینمایی به تازگی صادر شده است و با چند پخش کننده برای اکران فیلم سینمایی وارد مذاکره شده ایم.

نجفی امامی در ادامه بیان داشت: قرار است این فیلم سینمایی در اوایل تابستان همزمان با تعطیلات مدارس به اکران عمومی درآید.

این تهیه کننده سینما در ادامه در مورد تغییرات احتمالی این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: دوبله این فیلم که ابتدا توسط ناصر طهماسب انجام شده بود در بازخوردهایی که از نمایش سی و سومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده ایم، ضعیف اعلام شد که به تقاضای مخاطبان بار دیگر دوبله این فیلم به مدیریت محمد رضا علیمردانی انجام شد.

علی نجفی امامی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی قرار است در بازار بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآید و سپس به پخش جهانی این فیلم نیز خواهیم پرداخت.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «مبارک» درمورد پيرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک ها و شخصيت های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد که از دنيای پدربزرگش کاملاً دور است و بر اين اساس تضادهايی بين او و پدربزرگش وجود دارد. پيرمرد بخش فراوانی از زندگي خود را در جهان اسطوره ها گذرانده و نگران روزی است که شخصيت های سياه افسانه ای، دنيا را به سوی تاريکي و تباهی بکشانند. عروسک ها جان می گيرند و به فکر ياری رساندن به پيرمرد و کاستن از دغدغه های او می افتند. آنها با نوه پيرمرد همراه می شوند و داستان هيجان انگيز و ماجراجويانه ای را آغاز می کنند.

در این فیلم سینمایی الناز شاکردوست، تورج نصر، امیر رهبری، منوچهر آذر، حسن کریم‌‌خان‌زند، مرجان سپهری و...  به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.