شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

با بازی جمشید مشایخی

«سلام پدربزرگ» مجید قاری زاده آماده نمایش شد

فیلم سینمایی«سلام پدر بزرگ»

سینماپرس: مجید قاری زاده کارگردان سینما صبح امروز از انجام میکس نهایی فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» توسط علی ابوالصدق و آماده شدن نسخه نهایی این فیلم سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است هفته آینده درخواست پروانه نمایش را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدهیم.

این کارگردان سینما درمورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: بعد از صدور پروانه نمایش برای اکران فیلم تصمیم گیری خواهیم کرد که فیلم را به اکران عمومی درآوریم یا آن را در جشنواره ای ارائه دهیم.

قاری زاده در ادامه به ویژگی های این فیلم سینمایی اشاره کرد و توضیح داد: «سلام پدر بزرگ» نهمین ساخته سینمایی ام محسوب می شود که نگارش آن توسط خودم بعد از ۷ سال دوری از سینما انجام شد.

کارگردان فیلم سینمایی «سرزمین آرزوها» در پایان این گفتگو بیان داشت: احساس کردم حال و هوای این فیلم سینمایی باید در دوره قدیم بیان شود به همین جهت  به هیچ وجه به دنبال سوپر استار به اصلاح  تین ایجری امروز سینما ایران نبودم، از این رو سراغ بخشی دیگر از تاریخ بازیگری سینمای ایران رفتم.

برپایه این گزارش، جمشید مشایخی، محمد کاسبی، داریوش اسدزاده، عنایت‌الله بخشی، احمدرضا اسعدی، نوید لایقی‌مقدم، نعیمه نظام‌دوست، بیتا خردمند، غلامرضا صادقی، رامین ناصرنصیر، علی شاملو، بیتا‌ زرگر، شاپور کلهر، اکبر نظری‌پور، ابراهیم تفرشی و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین این گزارش، فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» یک ملودرام با مایه‌های خانوادگی و اجتماعی است که بیش از ۱۲ شخصیت اصلی دارد و به شکل کاملاً کلاسیک ساخته شده است.

۹ فیلم در کارنامه مجید قاری زاده به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «جوانی»، «پسران آجری»، «زن امروز»، «بیقرار»، «شقایق» و ... اشاره کرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.