شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

علیرضا جلالی به سینماپرس خبر داد

عقد قرارداد با سیروس تسلیمی برای پخش «چاقی» و «پایان خدمت»

فیلم سینمایی چاقی

سینماپرس: علیرضا جلالی تهیه کننده سینما صبح امروز از عقد قرارداد اکران دو فیلم سینمایی «چاقی» و «پایان خدمت» با شرکت پخش امید فیلم به مدیریت سیروس تسلیمی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در ابتدا قرار بود فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمیدزرگر نژاد در گروه هنر و تجربه اکران شود که در نهایت از اکران این فیلم در این گروه سینمایی  منصرف شدیم و طی برگزاری جلسه ای پخش دو فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل و «پایان خدمت» را به پخش امید فیلم به سرپرستی سیروس تسلیمی سپردیم.  

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: فیلم سینمایی «چاقی» طی روزهای گذشته برای صدور پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است و ۶ دقیقه کوتاه از آن کوتاه شده است.

علیرضا جلالی  در پایان این گفتگو توضیح داد: فیلم را با عجله به جشنواره فیلم فجر  رساندیم و طبیعی است که نسخه نهایی این فیلم سینمایی نیازمند یکسری اصلاحات صدا و تصویر، جابجا و یا کم کردن  برخی از سکانس ها است که این روزها توسط راما قویدل در حال انجام است اما به اصل ماجرای فیلم هیچ  لطمه ای وارد نخواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «چاقی» آماده است : یک صدابردار سينما که مشغول صداگذاری پروژه جديد دوست کارگردانش است متوجه می شود که دوستش رابطه جديدی با دختری که اختلاف سنی زيادی با او دارد برقرار کرده و حالا قرار است آن دختر گفتار متن اين فيلم را بگويد. کارگردان به سفر می رود و دختر برای انجام نريشن فيلم به استوديو می‌آيد و رابطه عاطفی ميان دختر و صدابردار بوجود می آيد و در نهايت مرد بخاطر همسر و دختر کوچکش به اين رابطه خاتمه می‌دهد.

حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا،  مهسا کرامتی، لادن مستوفی، امید روحانی، نوید خداشناس و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «چاقی» به نویسندگی و کارگردانی راما قویدل به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان جوان محسوب می‌شود، این فیلم با حضور در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه مورد توجه  اهالی رسانه و سینماگران قرار گرفت.

فیلم سینمایی «روز سوم» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و سریال «دولت مخفی» به کارگردانی راما قویدل در کارنامه تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.