شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

آخرین اخبار از پروژهای داریوش بابائیان

صدور پروانه نمایش برای «چهار اصفهانی در بغداد» / «یه روز خوب می‌آد»نیمه اردیبهشت کلید خواهد خورد

باباییان

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش «چهار اصفهانی در بغداد» و کلید زدن یک فیلم اولی در نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در حوزه تولید یک درخواست پروانه ساخت به وزارت ارشاد اسلامی داده ایم با نام «یه روز خوب می آد» به کارگردانی هادی رحیمی که یک فیلم اول است و به نظرم هفته آینده پروانه ساخت آن صادر می شود.  

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: این فیلم یک اثر اجتماعی-مذهبی محسوب می شود و قرار است نیمه اردیبهشت ماه کلید بخورد.

بابائیان در بخش دیگری از این گقتگو  به پخش های شکوفا فیلم اشاره کرد و توضیح داد: پخش فیلم های «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی، «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمد رضا آهنج، «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «آئینه و شمعدون» ساخته بهرام بهرامیان، «ننه نقلی» ساخته پرویز صبری و «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمد رضا ممتاز را برعهده داریم.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: فصل بهار اکران فیلم های اجتماعی را می طلبد و  اولویت اکران شکوفا فیلم نیز با دو فیلم سینمایی «نقش نگار» و «مردن به وقت شهریور» است.

برپایه این گزارش، ۲۸ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی داریوش بابائیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «یک فراری از بگبو»، «بوی گندم»، «دختران انتظار»، «افراطی ها»، «دزدان خیابان جردن»   «رنگ شب» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.