جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

قسمت های جدید کلاه قرمزی در راه است

کلاه قرمزی و فامیل دور

فارس: ضبط مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» با تولید ۹ قسمت دیگر ویژه اعیاد و مناسبت‌ها به پایان رسید.

ضبط مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» با تولید ۹ قسمت دیگر ویژه اعیاد و مناسبت‌ها به پایان رسید.
ضبط مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی شامگاه سه‌شنبه ۲۵ فروردین در حالی به پایان رسید که این گروه علاوه بر شانزده قسمت تولید شده برای نوروز، برای اعیاد و ویژه‌برنامه‌ها نیز ۹ قسمت را مقابل دوربین بردند.

کلاه قرمزی مانند هر ساله امسال هم در ایام نوروز مهمان‌های ویژه‌ای داشت، از جمله آنها می‌توان به حامد بهداد، بنیامین بهادری و دخترش بارانا، شبنم مقدمی و سحر دولت‌شاهی اشاره کرد.

سه عروسک جدید نیز در سال ۹۴ به این برنامه اضافه شدند، خونه بغلی، دوره (با ظاهر جدید) و قوچی از این عروسک‌های جدید بودند.

طبق گفته تهیه‌کنندگان این مجموعه، قرار بر این است نسخه سینمایی و جدید «کلاه قرمزی و دوستان» نیز به زودی وارد مرحله پیش‌تولید شود.

نویسنده و کارگردان کلاه قرمزی ایرج طهماسب و حمید جبلی هستند و این مجموعه تلویزیونی با حضور صداپیشگانی همچون: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، محمد بحرانی، نگار استخر، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، هوتن شکیبا، علی سرابی و عروسک‌گردانانی از جمله: دنیا فنی‌زاده، امیرسلطان احمدی، شیما بخشنده، عیسی یوسفی‌پور، محمد اعلمی، محمد لقمانیان، مهناز خطیبی و علی اعتصامی‌فر هر ساله روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.