یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

محمد عرب به سینماپرس خبر داد

«آتش و قداره» روز مبعث پیامبر اکرم (ص) کلید می‌خورد

محمد عرب

سینماپرس: محمد عرب کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «آتش و قدّاره» با پشت سرگذاشتن پیش تولید طولانی در روز «مبعث حضرت رسول اکرم (ص)» کلید خواهد خورد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: این فیلم قهرمان محور، علاوه بر دارا بودن ظرفيت بالای ادبی، ويژگی‌های همذات پنداری بسیار خوبی با مخاطبان را نیز خواهد داشت.         

  این کارگردان سینما در ادامه به ویژگی های این فیلم سینمایی اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «آتش و قدّاره» رفاقت، شجاعت، پاکی، صداقت و سُنّتِ جوانمردی ايرانيان را روايت می‌کند.

    عرب در ادامه بیان داشت: عوامل تولید فیلم سینمایی «آتش و قدّاره» افرادی از سینمای ملّی هستند که به‌طور خاص، به  قصّه نزديک‌ بوده و علاوه بر داشتن شور و شوق، تصّورِ مناسبی نسبت به مضمون فيلمنامه در خود یافته‌اند، و این امر باعث می‌شود تا با ايجاد رابطه و فضای مناسب هنری و خلّاق، فيلمی تأثيرگذار، چشمگیر و باورپذير به مخاطبان ارایه شود.

  این کارگردان سینما در ادامه افزود: حضور افرادی که تاکنون در فیلم سینمایی  قطعی شده است عبارتند از: فیلمنامه نویس: منصور بَراهیمی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، صدابردار: حسین بشّاش، طرّاح و ترکیب کننده صداها: آرش قاسمی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، ناظر مالی پروژه: محمود یوسفی، کارگردان: محمّد عرب و ...

محمد عرب در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: مذاکراتی با چند تن از بازیگران سینمای ایران برای بازی در نقش های اصلی و همین طور دیگر عوامل تولید درحال انجام است که پس از قطعی شدن نام آنان در اخبار آتی اعلام می شود.

برپایه این گزارش، فیلم های «سمفونی تاريک»، «يک الف ناقابل» و «قند تلخ» در کارنامه کارگردانی محمد عرب به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.