شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

تغییرات اساسی در "ماه عسل" از سال آینده

احسان علیخانی برنامه ماه عسل

جام جم: مدیر شبکه سه عنوان کرد: تغییرات اساسی در ماه عسل نیاز به فکر و برنامه ریزی دارد. اینکه "ماه عسل" به عنوان یک برنامه گفتگو محور شرایط خاص دارد و باید از فضای معنوی حداکثر استفاده را بکنیم هنوز به جمع بندی نرسیدیم.

مدیر شبکه سه سیما درخصوص برنامه ماه عسل و پخش آن در ماه رمضان عنوان کرد: "ماه عسل" برنامه‌ای اثر گذار و پر بیننده‌ی سیما در حوزه‌ی معارف و رویکرد اجتماعی است؛بنابراین با بررسی موضوعات و ساختار آن با یک تغییرات جزئی، در ایام ماه رمضان از همین شبکه به روی آنتن می‌رود.

"میر حسینی" با اشاره به مدیریت خود اظهار داشت: از آنجا که به تازگی مسئولیت مدیریت شبکه سه را به عهده گرفته‌ام بنابراین تغییر کارهای شاخص همچون "ماه عسل" زمان مناسب و کافی می‌طلبد.
وی تصریح کرد: برنامه "ماه عسل" به مانند سالهای گذشته اما با فکرهای جدید به مانند لحظه تحویل سال جذاب و پر مفید در ایام ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت.
مدیر شبکه سه درخصوص تغییرات اساسی در "ماه عسل" از سال آینده عنوان کرد: تغییرات اساسی در ماه عسل نیاز به فکر و برنامه ریزی دارد اینکه "ماه عسل" به عنوان یک برنامه گفتگو محور شرایط خاص دارد و باید از فضای معنوی حداکثر استفاده را بکنیم برای تغییر در ساختار، اسم و رویکرد این برنامه در سال آینده هنوز به جمع بندی نرسیدیم و حتی با "احسان علیخانی" در این باره در حال بررسی هستیم تا "ماه عسل" بهتری در سالهای آتی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.