شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

«نسیم» پرویز شهبازی ۲ چهره جدید می‌خواهد

پرویز شهبازی در مراسم بزرگداشت زنده یاد «سعید امینی» بازیگر فیلم نفس عمیق

تسنیم: یکی از آثار مهم امسال سینمای ایران در حال ورود به مرحله جدی تولید است. شهبازی قرار است ۲ بازیگر جدید به سینمای ایران اضافه کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اسفندماه سال گذشته شورای پروانه ساخت با ساخت «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی موافقت کرد.

مراحل پیش تولید این فیلم شروع شده است و از لیست نهایی ‌حضور هومن بهمنش به عنوان تصویربردار و مجید گودرزی به عنوان مدیر تولید قطعی شده است.

ردایی در آخرین اظهار نظر در یکی از شبکه های اجتماعی گفته است: «نسیم» در گام ابتدایی انتخاب بازیگران به دو بازیگر جوان با محدوده سنی ۱۷ تا ۲۰ سال احتیاج دارد.

«نسیم» داستان یک سرباز آمریکایی است که از روی یک ناو آمریکایی به خلیج فارس افتاده و موج او را به ساحل ایران انداخته است. یک مرد جنوبی این سرباز زخمی را پیدا و مدتی از او نگه داری می‌کند و بعد به اقتضای داستان به عنوان یک دوست او را به سمت تهران می‌برد. در این سفر سرباز آمریکایی با فرهنگ و مردم ایران آشنا می‌شود. این سرباز در تهران دوستان جدیدی می‌یابد و برای پیدا کردن راه حلی برای رفتن به آمریکا از آن‌ها کمک می‌گیرد.

«دربند» آخرین ساخته سینمایی شهبازی در جشنواره سی و یکم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از آن او کرد. شهبازی همچنین برای این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.