یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

نقد شفاهی مجموعه‌های روی آنتن/

آذین: «آسمان من» مجموعه‌ای تاثیرگذار و موفق است

مجموعه تلویزیونی آسمان من

سینماپرس: یک منتقد سینما گفت: مجموعه تلویزیونی «آسمان من» سریال با محتوا و خوش پرداختی است که با حضور هنرمندان حرفه ای ساخته شده و امتیازی بزرگ و ارزنده در کارنامه حرفه ای سازنده آن و رسانه ملی است.

جبار آذین، منتقد و مدرس سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد مجموعه تلویزیونی «آسمان من» ساخته محمدرضا آهنج اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی سیاسی- اجتماعی «آسمان من» شبکه افق را تماشایی کرده است.  این مجموعه با نمایش بخشی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، مقوله امنیت پرواز را به تصویر کشیده است، موضوعی که تاکنون در هیچ فیلم یا سریالی در این ابعاد وسیع به آن پرداخته نشده بود.   

وی تصریح کرد: این سریال بامحتوا و خوش پرداخت که با حضور هنرمندان حرفه ای ساخته شده است، امتیازی بزرگ و ارزنده در کارنامه حرفه ای سازنده آن و رسانه ملی نشاند. فیلمنامه محکم و اصولی آن، متن جذابی را در اختیار محمد رضا آهنج قرار داد تا او با تسلط به هنر تصویرسازی خود آن را به یک مجموعه ماندنی تبدیل کند.

این مدرس سینما گفت: موضوع های متنوع، جذاب خانوادگی و اجتماعی پیرامون داستان اصلی سریال «آسمان من» مخاطب را علاوه بر آشنایی با شخصیت ها، حوادث هواپیماربایی در سال ۱۳۶۳ با امنیت سازان پروازهای زمینی و آسمانی از منظر مادی و معنوی آشنا کرده است.    

 آذین در ادامه افزود: بازی های درخشان بازیگران مطرح سریال در کنار داستان‌سرایی موفق، صحنه پردازی‌ها و فضاسازی‌های مناسب از این مجموعه به عنوان اثری نوآور در فرم، محتوا و روایت به معرض تماشا گذاشته است.

وی ادامه داد: تعریف تصویری مناسب از خصوصیات آدم ها، افکار، اندیشه های سیاسی و اجتماع آن ها از امتیازهای بارز مجموعه تلویزیونی «آسمان من» است.

این منتقد سینما در ادامه یادآور شد: در این مجموعه بینندگان سیما شاهد جدال جبهه های حق، باطل و پیروزی خیر بر شر شده اند و این سریال حادثه ای قصه های درام خود را هم به خوبی برای مخاطب بازگو کرده است.

جبار آذین در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «آسمان من» یک مجموعه شاخص، تاثیرگذار و موفق تلویزیونی است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.