یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

امیدواری فرح بخش برای ساخت «تهران من»

حسین فرحبخش*

داننشجو: کارگردان «مستانه» گفت: هم اکنون فیلمنامه «تهران من» توسط کامران قدکچیان و دو تن از نویسندگان در مرحله بازنویسی قرار دارد، امیدوارم که شرایط برای ساخت این سناریو تا اوایل خرداد فراهم شود.

محمد حسین فرح بخش در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در پاسخ به آخرین وضعیت فیلمنامه «نهران من»، اظهار کرد: هم اکنون فیلمنامه «تهران من» توسط کامران قدکچیان و ۲تن از نویسندگان در مرحله بازنویسی قرار دارد، امیدوارم که تولید فیلمنامه را از اوایل خرداد ماه آغاز کنیم، در ضمن به تازگی پروانه ساخت این اثر را تمدید کرده ایم.

وی در رابطه با حال و هوای این فیلمنامه، بیان کرد: این داستان تمی کاملا اجتماعی دارد و در تضاد با آثار گذشته ام فارغ از هر نوع نگرش یا برداشت سیاسی خواهد بود. بیشترین صحنه های این فیلم خارجی و خیابانی است که تولید کار را مقداری سخت خواهد کرد.
فرح بخش در مورد بازیگران فیلم جدید خود و حضور فرهاد اصلانی گفت: ۳ نقش اصلی در فیلمنامه گنجانده شده است و بازیگر خاصی مدنظرم قرار ندارد، فعلا باید نسخه نهایی فیلمنامه تکمیل شود و سپس به دنبال عقد قرارداد با هنرمندان باشیم، همچنین در رابطه با بازی فرهاد اصلانی در این فیلم  سینمایی بنا بر همان بازنویسی فیلمنامه، هیچ گونه اظهار نظری نمی توانم بکنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.