چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

سعید هاشمی به سینماپرس خبر داد:

«تتل و راز صندوقچه» مهرماه اکران می شود/پخش فیلم به «سرتیپی» رسید

تتل و راز صندوقچه

سینماپرس: سعید هاشمی تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» و اکران آن در مهر ماه ۹۴خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: برای اکران این فیلم سینمایی قرارداد سه گانه ای میان سازمان آموزش و پرورش، بنیاد سینمایی فارابی و خودم امضاء کرده ایم و پخش فیلم را نیز به فیلمیران به مدیریت «علی سرتیپی» سپرده ایم.  

این تهیه کننده سینما در پایان این گفتگو در مورد تغییرات احتمالی فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره کودک و نوجوان دو سال گذشته توضیح داد: تدوین مجددی روی فیلم انجام شده است و حدود ۵ دقیقه از سکانس های پایانی فیلم را کوتاه کرده ایم که در حال حاضر کل زمان فیلم به ۷۳ دقیقه که استاندارد یک فیلم کودک و نوجوان است، رسیده است.

 علیرضا خمسه، حدیث فولادوند، مهران  احمدی، حسن معجونی، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی، علی ابوالحسنی و غزل ذوالفقاری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند،  این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.

بنابراین گزارش، سعيد هاشمی متولد ۱۳۵۲ شاهرود، فارغ التحصيل برنامه ريزی شهری از دانشگاه تبريز است. وی فعاليت سينمايي را سال ۱۳۸۱ با فيلم سینمایی «دانه های ريز برف» به كارگردانی عليرضا امينی آغاز كرد.

فیلم سینمایی «مامان بهروز منو زد» به کارگردانی عباس مرادیان در کارنامه تهیه کنندگی سعید هاشمی به ثبت رسیده است.

نظرات

  • مهدی ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۳
    0 0
    کی میاد تو سینما؟تو چه سینما هایی اکران میشه؟تو چه شهر هایی؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.