سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

ماجرای خونهای آلوده کار سازندگان «درحاشيه» بوده!

احسان کرمی

مشرق: من با آن هفت هزار پزشک سخن ميگويم. هفت هزار انسان بي ظرفيت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته ميدانند. هفت هزار نفري که فکر ميکنند از مقدسين هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا ميدانند.

 احسان کرمي با انتشار مطلبي در صفحه اينستاگرامش نسبت به حاشيه هاي ايجاد شده براي سريال در حاشيه واکنش نشان داده و نوشت:


«اخيرا شنيدم که هفت هزار پزشک خواستار توقف پخش سريال در حاشيه شده اند. که البته جدا اميدوارم که تلويزيون تا صدسال ديگر هم زير بار اينچنين خواسته هايي نرود.

همه آدمهاي روي زمين براي پزشکان ارزش زيادي قايلند. من هم همينطور و دست همه پزشکاني که پس از عمري تحصيل ، شرافتمندانه براي نجات و سلامتي آدمها ميکوشند را هم ميبوسم.

اما روي صحبتم فقط و فقط با اين هفت هزار نفر است. لطفا ساير پزشکان به خصوص دوستان طبيبم به خودشان نگيرند.

من با آن هفت هزار پزشک سخن ميگويم. هفت هزار انسان بي ظرفيت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته ميدانند. هفت هزار نفري که فکر ميکنند از مقدسين هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا ميدانند. هفت هزار نفر که هيچ درکي از کمدي و هنر ندارند. چه چيزي باعث به وجود آمدن اين ميزان از نخوت در شماست؟ چه چيزي باعث شده اين توهم در شما به وجود بيايد که ميتوانيد هفت هزار نفري جلوي يک سريال تلويزيوني را بگيريد؟ مگر وقتي يک ملت از شما ميخواهد زير ميزي نگيريد قبول ميکنيد؟ مگر وقتي از شما ميخواهند در بسياري از بيمارستانها فقط پول را ملاک قرار ندهيد قبول ميکنيد؟ مگر امثال شما نبودند که بيمار را به خاطر پول در بيمارستان گرو نگه داشتند؟ مگر امثال شما نبودند که بيماران را در بيابان رها کرده بودند؟ نکند ماجراي خونهاي آلوده کار سازندگان در حاشيه بوده!

اگر قرار به پاسخ دادن باشد که شما سر صف بايد باشيد. به جاي اينکه هفت هزار نفري به يک کار هنري حمله کنيد به فکر بيماراني باشيد که دردشان يک طرف است و هفت هزار گرفتاريشان يک طرف. به جاي اينکه هفت هزار نفري به تلويزيون حمله کنيد هفت هزار نفري بياييد هزينه درمان چند بيمار را قبول کنيد يا هفت هزار نفري يک درمانگاه خيريه بسازيد...باشد که رستگار شويد»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.