چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

فیلم کوتاهی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان

«قورباغه معلق»؛ در مرحله پیش تولید/ ایثاریان: فیلم سینمایی «گنج فاروق» را خواهم ساخت

آرمین ایثاریان

سینماپرس: آرمین ایثاریان کارگردان فیلم کوتاه اظهار داشت: ساخت فیلم کوتاه با عنوان «قورباغه معلق» را در دست ساخت دارم که در مرحله پیش تولید است.

ایثاریان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان ساخته می شود و انتهای خردادماه تصویربرداری آن را آغاز خواهیم کرد.

ایثاریان افزود: «قورباغه معلق» روایتگر داستانی فانتزی است که تصور مردم درباره جهان اطرافشان را دنبال می کند. در طول فیلم به این مسأله می پردازیم که تصورات مردم از مسائل مختلف می تواند در واقع نتیجه ای معکوس را شامل شود و واقعیتی نداشته باشد.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این فیلم کوتاه را معرفی کرد و گفت: رضا زینلی به عنوان تصویربردار، جعفر محمدشاهی در مقام طراح، صادق ملکی و محسن حسینی به عنوان بازیگر در ساخت این فیلم با ما همکاری خواهند داشت. 

وی در ادامه اظهار داشت: این فیلم ساختار و موضوعی متفاوت دارد که می تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. «قورباغه معلق» فیلمی انیمیشن – رئال است که در دنیای فانتزی قصه خود را به گونه ای تعریف می کند که فکر می کنم تا امروز چنین فیلمی ساخته نشده باشد.

ایثاریان در پایان افزود: این فیلم ۳۰ تا ۳۵ دقیقه زمان دارد که امیدوارم به بهترین شکل ساخته شده و بتواند رضایت و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

وی گفت: همچنین به تازگی مشغول بازنویسی فیلمنامه ای سینمایی هستم که قرار است پس از ساخت این فیلم کوتاه برای ساخت آن وارد مراحل تولید شویم. این فیلم «گنج فاروق» نام دارد که در صورت ساخت اولین اثر سینمایی من خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.