چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

«آسمان آبی مادرم» نیمه دوم سال اکران می شود/ اتمام مراحل فنی جدیدترین اثر «قوی تن»

فیلم سینمایی آسمان آبی مادرم

سینماپرس : علی قوی تن کارگردان سینما صبح امروز از تکمیل مراحل فنی فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» بعد از تعطیلات نوروز و اکران آن در شش ماهه دوم سال خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» اواخر اسفند ماه تکمیل شده بود که بعد از تعطیلات نوروز، روی میکس نهایی صدا و تصویر فیلم نیز کار کردیم تا نواقص احتمالی آن برطرف شود.

قوی تن ادامه داد: در حال حاضر این فیلم سینمایی آماده نمایش است و ده روز پیش در خواست پروانه نمایش آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردیم.

این کارگردان سینما در ادامه در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اولین رونمایی از این فیلم سینمایی در جشنواره کودک و نوجوان امسال خواهد بود و برای اکران سراسری نیز به شش ماهه دوم سال فکر می کنیم.

قوی تن یادآور شد: چند درخواست اکران خارجی برای این فیلم سینمایی نیز داریم که این روزها در حال بررسی آنها هستیم و نسخه ای با زیرنویسی خارجی برای اکران در آن جشنواره ها آماده کرده ایم.  

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان «آسمان آبی مادرم» آمده است: سارا و پسرش امير است كه در ميان كوه‌های خشك و خشن زندگی می كنند و برای حفظ معدن زغال سنگ خود با موانع و سختی‌هايی مواجه می‌شوند.

بنابراین گزارش، دو فیلم سینمایی «بازگشت» و «پرواز بادبادک ها» به کارگردانی علی قوی تن، دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و به گفته این کارگردان قرار است به زودی در گروه هنر و تجربه به نمایش درآیند.

۱۲ فیلم در کارنامه کارگردانی علی قوی تن به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «سرود تولد»، «آدمک ها»، «نسکافه داغ داغ» و ... اشاره کرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.