چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

خبر فرشته مهدی زاده به سینماپرس:

«آوا» تابستان به نمایش عمومی در خواهد آمد

دایره داوود

سینماپرس: فرشته مهدی زاده تهیه کننده سینما صبح امروز از حضور فیلم سینمایی «آوا» در بازار فیلم جشنواره کن و بخش بازار بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت که در تلاش است این فیلم سینمایی را در فصل تابستان به اکران عمومی درآورد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  فیلم سینمایی «آوا» تمام مراحل فنی خود را سپری کرده و مدتی است که موفق به کسب پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و پخش آن به شرکت پخش  مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی واگذار شده است.

مهدیزاده در ادامه بیان داشت: طبق جلسات متعددی که برگزار کردیم قرار بر این شد که این فیلم سینمایی در بازار فیلم جشنواره کن و همچنین بازار فیلم بخش بین الملل جشنواره فجر حضور یابد. ضمن اینکه پخش بین المللی فیلم را به آقای علیزاده از بنیاد سینمایی فارابی واگذار کرده ایم.

این تهیه کننده سینما در مورد تغییرات احتمالی این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک و نوجوان توضیح داد و گفت: در این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره کودک اصلاحات اندکی صورت گرفته و حدود ۵ دقیقه از فیلم کوتاه تر شده است.

وی توضیح داد: در تغییرات جدید کمی جلوه های ویژه به این فیلم سینمایی اضافه شده است؛ ضمن اینکه  تدوین سکانس های پایانی آن نیز دستخوش تغییراتی اندکی شده و موسیقی فیلم که در ابتدا انتخابی بود به هادی رحمانی واگذار شده و ایشان یکبار دیگر موسیقی متن فیلم را  خواهند نواخت.

فرشته مهدی زاده در پایان این گفتگو درباره زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: ترجیح می‌دهیم این فیلم سینمایی را در فصل تابستان به اکران عمومی درآوریم تا خانواده ها به همراه فرزندانشان به تماشای این فیلم بنشینند و از قصه این فیلم که نوجوانان را محور اصلی خود قرار داده است لذت ببرند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آوا» داستان زندگی پسر بچه كشتی گيری را روايت می‌ كند كه دچار اتفاقاتی می ‌شود.

این فیلم با نام قبلی «دایره داود» جوایزی از جمله دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و پروانه زرین بهترین فیلمنامه را از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان دریافت کرده است.

حسین یاری، بهنوش طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، کریم اکبری مبارکه، شهین تسلیمی و جمشید هاشم پور، آرشام طالبی و شایان شاهسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فرشته مهدی زاده متولد سال ۱۳۴۲ با تحصيلات لیسانس زبان انگليسی است. از همان سال به واسطه آشنائی با مرحوم ناصر مهدی پور و شغل كارگردانی ايشان با سينما آشنا شده و رسماً از سال ۱۳۷۱ در شركت رمان فيلم فعاليت نموده است و از سال ۱۳۷۷ نيز با واگذاری سهام رمان فيلم مؤسسه فرهنگی هنری سوگل را تأسيس نمودند و تا به امروز مشغول فعاليت است. او این روزها به عنوان مدیر تولید در سریال «آمین» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی مشغول فعالیت است و فیلم سینمایی «یکی میخواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی را در کارنامه تهیه کنندگی خود به ثبت رسانده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.