چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

داوری و نمایش ۱۵ فیلم سینمایی اکران نشده در پنجمین جشنواره بین المللی «شهر»

جشنواره فیلم شهر*

سینماپرس: ۱۵ فیلم سینمایی اکران نشده در پنجمین جشنواره بین المللی شهر نمایش و مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود: این فیلم ها مورد داوری و ارزشیابی قرار می گیرند و طی روزهای ۷ تا ۱۲ خرداد ماه در پردیس سینمایی ملت برای شرکت کنندگان جشنواره ، منتقدان ، نویسندگان و اهالی رسانه به نمایش گذاشته می شود.

بر پایه این خبر، این در حالی است که علاوه بر این ۱۵ فیلم سینمایی اکران نشده در بخش دیگری ۱۵ فیلم سینمایی اکران شده از تولیدات سینمایی ایران مورد داوری و ارزشیابی قرار خواهند گرفت.

اسامی این فیلم ها بزودی از سوی روابط عمومی این رویداد سینمایی اعلام می شوند.

لازم به ذکر است جشنواره بین المللی فیلم شهر در این دوره با موضوعاتی همچون: اشاعه­ فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه­ صبر میان شهروندان، گسترش نشانه­ها و نمادهای فرهنگ اسلامی - ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون­گرایی، توجه شهروندان به ارزش­ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه­های مثبت افزایش جمعیت اثر پذیرفت که با استقبال چشمگیر تهیه کنندگان و فیلمسازان روبرو گردید.

شایان ذکر است، پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳ تا ۱۲ خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.