شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

توسط شرکت پخش «جبرئیل فیلم»

نمایش «روزگاری عشق و خیانت» در سینماهای شهرستان‌ها آغاز شد

محسن صادقی*

سینماپرس: محسن صادقی، مدیر عامل پخش موسسه جبرائیل فیلم صبح امروز از آغاز اکران شهرستان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از اکران این فیلم در سینماهای تهران که به جهت موضوع جذاب و انقلابی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت نمایش عمومی آن از اول اردیبهشت در سینماهای شهرستان ها نیز آغاز شد.

وی همچنین اعلام کرد: قرار بود فیلم های سینمایی «غریبه» ساخته حمید بهمنی و «عاشق ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی را اسفند ماه در گروه آزاد به اکران عمومی درآوریم که ترافیک این فصل و وجود ۲۷ فیلم سینمایی آماده نمایش به نوعی مانع از یک اکران مطلوب برای این دو اثر سینمایی در آن زمان می شد.  

صادقی در ادامه افزود: لذا در حال حاضر برای اکران این دو فیلم سینمایی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم آنها را نیمه اول سال در گروه آزاد به اکران عمومی درآوریم.

وی در ادامه بیان داشت: فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان نیز به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده و طبق قراردادی پخش این فیلم سینمایی به «جبرائیل فیلم»  واگذار شده است.

محسن صادقی در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: ابتدا برای اکران این فیلم سینمایی فصل تابستان را در نظر داشتیم اما با توجه به فضایی جنگی حاکم بر فیلم ،  تصمیم گرفتیم این اثر سینمایی را (۳۱ شهریور) همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به اکران عمومی درآوریم.    

بنابر این گزارش، داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می‌افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال‌احمر است که شهید ‌می‌شود اما خانواده او فکر ‌می‌کنند که هنوز زنده است و دنبال او می‌گردند و ...

افسر اسدی، پرهام دلدار، مهدی فقیه، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، حسن علیرضایی و ...  در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، موسسه «جبرائیل فیلم» تا کنون پخش فیلم های «حراج» ساخته حسین شهابی، «زیباتر از زندگی» ساخته انسیه شاه حسینی، «گرداله» ساخته نادره ترکمانی، «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی، «پایان نامه» ساخته حامد کلاهداری، «پنجشنبه آخر ماه» ساخته ماشاء الله شاهمرادی زاده، «سلام بر فرشتگان» ساخته فرزاد اژدری، «شب واقعه» ساخته شهرام اسدی و ... را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.