جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

«رهبر قنبری»۲۰ فیلم کوتاه می‌سازد/ اتمام نگارش فیلم سینمایی «دیر وقت آزادی»

رهبر قنبری در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

سینماپرس: رهبر قنبری کارگردان سینما صبح امروز از اتمام نگارش فیلمنامه جدیداش با نام «دیر وقت آزادی» در ژانر اجتماعی خبر داد و در مورد سایر فعالیتهایش گفت: به زودی ۲۰ فیلم کوتاه می سازم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است که ۲۰ فیلم کوتاه را به سفارش بخش های خصوصی و افراد مختلف بسازم که هر ماه یکی از آنها را به پایان می رسانم.

قنبری در ادامه توضیح داد: باید بگویم که این ۲۰ فیلم کوتاه موضوعات مختلفی دارد اما عمدتاً ژانر آنها اجتماعی است.  

این کارگردان سینما در ادامه افزود: در حال حاضر فیلم هایی چون «زلال شط» و «رویاهایی که نمی رسند» را به پایان رسانده ام.

وی توضیح داد: فیلم کوتاه داستانی «رویاهایی که نمی رسند» به سفارش انجمن سینمای جوانان  در ۱۵ دقیقه به اتمام رسیده است و این روزها مهران کرمی در حال تدوین آن است.

این کارگردان سینما توضیح داد: «رویاهایی که نمی رسند»  اثری شرافتمندانه درآمده است که اوایل فروردین ماه آن را با استفاده از جوانان بومی اردبیل ساخته ام.

عوامل فیلم عبارتند از : مجری طرح: انجمن سینمای جوانان اردبیل، تهیّه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران، نویسنده و کارگردان: رهبرقنبری، مدیر تولید: رضا جمالی تصویربردار: بهزاد مولود، تدوینگر و صداگذار: مهران کرمی، صدابردار: محسن آزادی، دستیار تصویربردار: مهرداد سراج سجادی، بازیگران: عبدالعلی محمد حسینی، یلدا عدلی، توران قربانی صادقی، و گروه بازیگران نمایشنامه بیدلی بیدان اردبیل.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کارگر جوان تئأتر باید ازدواج کند او عاشق دختر شیخ محله است که شیخ به خاطر فقر مفرط مایل به دادن دخترش به او نیست از این رو کارگر جوان عشق خود را با بازیگران تئأتر محل کار خود در میان می گذارد.

رهبر قنبری در پایان این گفتگو در مورد سایر فعالیت های خود توضیح داد:  به غیر ساخت  ۲۰ فیلم کوتاه، در حال حاضر فیلمنامه ای را به نام «دیروقت آزادی» در دست دارم که نگارش آن توسط خودم به اتمام رسیده است و در تدارک ساخت آن هستم.

۵ فیلم در کارنامه کارگردانی رهبر قنبری به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «او»، «پرنده باز کوچک»، «روییدن در باد» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.