یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

محمدعلی صفورا در گفتگو با ما:

۶۰ درصد از فصل اول انیمیشن زندگی شهید بروجردی ساخته شده است

انیمیشن میرزا محمد بروجردی به کارگردانی محمدعلی صفورا

سینماپرس: محمدعلی صفورا کارگردان انیمیشن در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: مجموعه ای موشن گرافیک با عنوان «میرزا محمد بروجردی» را در دست ساخت دارم که به زندگی شهید بروجردی می‌پردازد.

صفورا خاطرنشان کرد: این مجموعه با ساختاری تازه و جذاب در دو فصل ۱۳ قسمتی ساخته می شود. فصل اول این مجموعه به فعالیت های قبل از انقلاب شهید بروجردی و فصل دوم به فعالیت های پس از انقلاب این شهید می‌پردازد.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: فصل اول این مجموعه که به تهیه کنندگی «بنیاد روایت» ساخته می شود روایتگر مبارزات سیاسی شهید بروجردی است. این مبارزات حتی به مبارزات مسلحانه نیز می‌انجامد و ما سعی داریم که همه این فعالیت ها را در این مجموعه به تصویر بکشیم و از لحاظ سینمایی نیز فکر می کنم این مجموعه دارای جذابیت بالایی است که می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

وی افزود: فصل دوم این مجموعه به فعالیت های این شخصیت به عنوان یکی از سرداران سپاه در کردستان می پردازد. شهید بروجردی فعالیت های مهمی داشته است که می تواند برای هر مخاطب جذاب و دراماتیک باشد. ۶۰ درصد از فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است این مجموعه تلویزیونی توسط یکی از شبکه های سراسری پخش شود.

صفورا در ادامه اظهار داشت: هر قسمت از این مجموعه در ۱۵ دقیقه روایت می‌شود و ضمن اینکه مدیوم موشن گرافیک یک مدیوم جدید است که ترکیبی از سینما و انیمیشن محسوب می شود. «میرزا محمد بروجردی» روایتی غیر خطی و جذاب دارد که مخاطبانش را با شکل تازه ای از روایت مواجه می کند.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این مجموعه را معرفی کرد و گفت: کارگردانی این اثر را به همراه فرهاد علیزاده بر عهده دارم و نویسندگی این مجموعه را با همکاری زهرا افشار انجام دادم. مهدی حمیدی و محمد نورالدین به عنوان طراح، هومن سروش نیا و فرهاد علیزاده کامپوزیت و مریم طباطبایی در مقام طراح رنگ در ساخت این مجموعه همکاری دارند. تهیه کنندگی این اثر را نیز انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی بر عهده دارد.

وی در پایان از ساخت انیمیشنی سینمایی خبر داد و گفت: فیلمنامه «روی پل» و «سه ماه تعطیلی» را نوشته ام که قصد دارم در سال جاری برای ساخت یکی از آنها به عنوان اولین فیلم بلندم اقدام کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.