دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

ناصر عنصری به سینماپرس خبر داد

«پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» پایان خرداد آماده نمایش می‌شود

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» تا پایان خرداد ماه به پایان می رسد و پس از اتمام مراحل فنی فیلم را برای مشارکت به بنیاد سینمایی فارابی خواهیم داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مونتاژ این فیلم سینمایی توسط سید رضا صافی که کارگردانی این اثر سینمایی را برعهده داشتند تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و همزمان مراحل جلوه های بصری و ساخت موسیقی متن فیلم نیز توسط متخصصان شهر بوشهر در حال انجام است.

عنصری در ادامه بیان داشت:  بر اساس این برنامه ریزی فیلم تا خردادماه آماده نمایش می‌شود؛ ابتدا قرار بود این فیلم با همکاری برخی ارگانهای دولتی ساخته شود اما به خاطر فراهم نبودن شرایط به طور مستقل توسط کارگردان و تهیه کننده تولید شده است.

این تهیه کننده سینما در مورد نحوه اکران فیلم سینمایی توضیح داد: درباره اکران این فیلم سینمایی هم اولویت نخست ما با رونمایی در جشنواره ها است و پس از آن برای اکران عمومی و فیلم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: البته در این مورد که جشنواره فیلم کودک را انتخاب کنیم یا جشنواره فیلم فجر هنوز با کارگردان این اثر به نتیجه مشخصی دست پیدا نکردیم چون به نظر من این فیلم برای کودکان و نوجوانان ساخته شده و حضور در جشنواره کودک مناسب‌تر است.

ناصر عنصری در پایان این گفتگو اظهار داشت: پس از اتمام مراحل فنی قرار است برای جلب نظر و مشارکت فیلم را به بنیاد سینمایی فارابی تحویل دهیم.

براساس این گارش، «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی بومی برای مخاطب کودک و نوجوان است و دارای رگه های طنز است. شخصیت اول این قصه نوجوان ۱۵ ساله دبیرستانی است که در مسابقه مدرسه شرکت کرده و درباره زندگی و شخصیت رئیسعلی تحقیق می‌کند.

حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم های «اقلیما»، «یک تکه نان» و ... در کارنامه تهیه کنندگی ناصر عنصری به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.