یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

اعتراض یک بازیگر به ناامنی حریم خصوصی

الک بالدوین: صنعت سینمای هالیوود در حال حاضر بسیار متزلزل است

الک بالدوین

سینماپرس: الک بالدوین که در اتفاقی ایمیل های خصوصی به دخترش هک و منتشر شده بود نسبت به ضعف امنیتی حریم خصوصی اعتراض کرد و صنعت سینمای هالیوود را متزلزل اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از یاهو، الک بالدوین با اشاره به حمله هکرها به شرکت سونی پیکچرز در پاییز گذشته در کنفرانس امنیت سایبر آر اس ای گفت: همه افراد در این سالن یک هکر درون دارند. همه احساس می‌کنند موضوعاتی مخفی نگه داشته می‌شوند که نباید مخفی بماند. اما شما باید بپرسید آیا ما حق داریم که تعیین کنیم چه اطلاعات شخصی می‌تواند منتشر شود.

این ستاره هالیوودی افزود: انتشار هزاران ایمیل سونی پیکچرز که نهایتا به استعفای امی پاسکال، رئیس این شرکت انجامید اکنون ارتباطات در هالیوود را تغییر داده است.

وی افزود: خصوصی نگه داشتن زندگی یک ستاره سینما سخت است زیرا همه یک دوربین یا یک موبایل در جیب دارند.

بالدوین با اشاره به اتفاق تلخ سال ۲۰۰۷ که در آن پیام‌های صوتی این بازیگر به دختر ۱۱ ساله اش منتشر شد، گفت: من فردی هستم که نباید ارتباطات شخصی وی را هک کنید. مسائلی وجود دارند که بهتر است مخفی بمانند. به همین دلیل کاری که شرکت‌هاتی امنیتی انجام می‌دهند بسیار ضروری است.

وی درباره ساخت فیلمی درباره پوتین گفت: صنعت سینمای هالیوود در حال حاضر بسیار متزلزل است و مذاکره در این باره بدون احتیاط دشوار است.

گفتنی است کنفرانس آر اس ای هر سال با حضور بهترین و برجسته ترین شخصیت‌ها در زمینه امنیت سایبریبرگزار می شود. افرادی نظیر کیت الکساندر، مدیر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، مایک راجرز، رئیس سابق کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا و تحلیلگران، محققان و کدنویس‌های برجسته جهان در کنفرانس آر اس ای ۲۰۱۵ که در سانفرانسیسکو برگزار شد، حضور داشتند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.