دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

آخرین اخبار از پروژه های تهیه کننده «مختارنامه»

فلاح: دو سریال ارزشی در دست ساخت دارم/ فیلم‌های شهبازی و غفارزاده در مرحله پیش تولید

محمود فلاح

سینماپرس: محمود فلاح تهیه کننده سیما و سینما صبح امروز از آغاز پیش تولید فیلم های جدید مهرداد غفارزاده و شاپور شهبازی خبر داد و در مورد سایر فعالیت های خود گفت: دو سریال با موضوعات ارزشی آماده ساخت دارم که به زودی تصویربرداری آن ها آغاز می شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در حوزه سریال سازی چندین طرح در ژانرهای مختلف به سازمان صدا و سیما ارائه شده است که همه آنها مراحل اداری،  بحث بودجه و نحوه سرمایه گذاری خود را سپری می کنند اما به جز آن ها در حال پیگیری ساخت دو سریال با نام های «خراب آباد» و «نامه های ناخوانده» هستم.  

فلاح در ادامه توضیح داد: قبل از تغییر مدیریت ها در صدا و سیما مجوز ساخت این سریال را برای ساخت در شبکه اول سیما دریافت کردیم و به طور موازی در حال انجام دادن شرایط تولید آنها هستیم.

تهیه کننده سریال «مختارنامه» توضیح داد: پروژه اول «خراب آباد» نام دارد که یک سریال ۲۶ قسمتی است و به موضوع مواد مخدر می پردازد ؛ کارگردانی این اثر برعهده سید وحید حسینی است.

فلاح در ادامه بیان داشت: پروژه بعدی «نامه های ناخوانده» نام دارد که موضوع آن مربوط به بچه های جنگ است اما هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

این تهیه کننده سینما در بخش دیگری از این گفتگو در مورد فعالیتهای سینمایی خود توضیح داد: دو فیلم سینمایی «روزهای مرد مرده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و «مسافر کوچولو» به کارگردانی شاپور شهبازی را نیز در دست ساخت داریم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» توضیح داد:  فیلم سینمایی «مسافر کوچولو»  یک اثر اجتماعی- جاده ای است که در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می کند و قرار است از ماه آینده فیلمبرداری آن آغاز شود و فیلم جدید مهرداد غفارزاده با نام «روزهای مرد مرده» نیز با چند بار بازنویسی فیلمنامه، مرحله پیش تولید خود را سپری می کند و در اولین فرصت جلوی دوربین خواهد رفت.

برپایه این گزارش، محمود فلاح متولد ۱۳۲۴ در سبزوار است، شاید به جرأت بتوان گفت که وی از معدود افرادی بوده که قبل و پس از انقلاب مسئولیت‌های مهمی در رادیو و تلویزیون داشته است، محمود فلاح قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی مسئول واحد رپرتاژ سازمان صدا و سیما و پس از انقلاب و در زمان بازنشستگی مدیرکل تولید سازمان بوده است.  آنچه محمود فلاح را در مقام تهیه‌کننده برجسته ساخته است حضور وی در پروژه عظیم «مختارنامه» بوده است.

۷ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی وی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «ابرهای ارغوانی»، «چراغ در مه»، «چند كيلو خرما برای مراسم تدفين»، «رسم عاشق كشی» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.