دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

ایوبی با چینی‌ها «راه شائولین» را می‌سازد

دیدار ایوبی با چینی ها در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر با جاناتان شن مدیرعامل شرکت شین ورک دیدار کرد و برای تولید فیلم مشترکی با نام «راه شائولین» میان ایران و چین صحبت و توافقات ضمنی انجام شد.

به گزارش سینماپرس،حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با حضور در خانه همایش، با داوران بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر دیدار و گفت وگو کرد.

ایوبی در دومین روز برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر، با حضور در خانه همایش در خیابان الهیه تهران، از محل استقرار داوران بخش های سینمای سعادت و جلوه گاه شرق بازدید کرد.

وی در ادامه با داوران این دو بخش دیدار و گفت وگو و آنان را لحظاتی همراهی کرد.

رییس سازمان سینمایی همچنین در حاشیه این بازدید، درقالب دیدار با جاناتان شن مدیرعامل شرکت شین ورک، به مذاکره درباره ساخت محصولی مشترک میان ایران و چین پرداخت.

در این دیدار برای تولید فیلم مشترکی با نام «راه شائولین» میان ایران و چین صحبت و توافقات ضمنی در این باره انجام شد.

براساس صحبت های به عمل آمده، تلاش می شود دراین فیلم علاوه بر موضوعات رزمی و اجتماعی جنبه های طنز کار نیز مورد توجه قرار گیرد.

طبق تاکید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بر آن است که عوامل این اثر به طور مشترک از دو کشور انتخاب شده و کارگردانان و نویسندگانی از ایران و چین پروسه ساخت این فیلم را دنبال کنند.

عوامل ایرانی این فیلم متعاقبا از سوی بنیاد سینمایی فارابی انتخاب و معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.