دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

روابط عمومی صداوسیما تاکید کرد

دولت به صداوسیما هیچ کمک مالی نکرده است/ رد ادعاهای مطرح شده

شورای نظارت بر صدا و سیما

سینماپرس: روابط عمومی صداوسیما به ادعاهای مطرح شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دریافت کمک ارزی و ریالی از دولت پاسخ داد.

به گزارش سینماپرس، در پی انتشار مطالبی درباره دریافت کمک‌های مالی دولت از طرف صداوسیما، روابط عمومی رسانه ملی به شرح ذیل به این مطالب جواب داده است:

«روابط عمومی صداوسیما با رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر دریافت مبالغی نظیر "یکصد میلیارد تومان" یا "یک میلیارد و سیصد میلیون دلار" کمک دولت به صداوسیما، اعلام می‌کند که سال گذشته مقرر شده بود دولت کمک مالی به سازمان اختصاص دهد، ولی تاکنون هیچ کمکی انجام نشده و رسانه ملی با اخذ چندین وام توانسته است سال ۹۳ را پشت سر بگذارد.

ضمناً، دریافت کمک‌های ارزی از دولت در سال‌های گذشته هم بوده و موضوع جدیدی نیست و این گونه پرداخت‌های ارزی به صدا و سیما عمدتا برای بهبود بخشی سیگنال رسانی، به‌روز شدن تجهیزات فنی و ... انجام می‌شود و ارتباطی به پرداخت حقوق کارکنان ندارد.

و اما آنچه ‌باید بر آن تأکید مجدد شود این است که هیچ یک از کمک‌های ریالی و ارزی تاکنون دریافت نشده است و رسانه ملی با همه مشکلات مالی که با آن مواجه است تلاش می‌کند ‌با قدرت بیشتر به وظایف خود عمل کند و صدای انقلاب باشد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.