سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

در مصاحبه با خبرنگار ما مطرح شد

کارگردان «شش و بش» و پایان تصویربرداری دو فیلم با بازی «علی صادقی» برای شبکه نمایش خانگی

بهمن گودرزی کارگردان شیش و بش در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: بهمن گودرزی کارگردان سینما و تلویزیون اظهار داشت: تصویربرداری دو فیلم ویدیویی کمدی را به تازگی به پایان رسانده ام که هر دو فیلم در مرحله تدوین و صداگذاری هستند.

گودرزی در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: این دو فیلم تا هفته آینده آماده نمایش می شوند و پس از آن از شبکه نمایش خانگی در دسترس مردم قرار خواهند گرفت، «بدهکاران به بهشت نمی روند» و «مردها فقط دو بار عاشق می شوند» عنوان این دو فیلم است که در هر دو اثر علی صادقی بازیگر نقش اصلی را ایفا کرده است.

وی در ادامه افزود: در هر دو فیلم سعی داشتیم معضلات اجتماعی را در فضا و موقعیتی کمدی روایت کنیم. در این دو اثر با زبان طنز معضلات و مشکلات اجتماعی جوانان را به تصویر کشیده ایم و فکر می کنم بتوانند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کنند.

فیلم «بدهکاران به بهشت نمی روند» که به تهیه کنندگی مهدی لواف ساخته شده است نرگس محمدی، سعید پیردوست و مجید شهریاری ایفای نقش کرده اند و در فیلم «مردها فقط دو بار عاشق می شوند» نیز آزاده مهدی زاده، عزت مهرآوران و مریم کاویانی دیگر بازیگران آن هستند، ضمن اینکه تهیه کنندگی این اثر را ایرج طایف بر عهده داشته است.

گودرزی در پایان از اکران آخرین فیلم سینمایی اش گفت و اظهار داشت: فیلم «سینمایی آتش بازی» با بازی امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی و شقایق دهقان نیز در اکران اول یا دوم عید فطر به روی پرده سینماها خواهد آمد.

این کارگردان در پایان از ساخت فیلمی سینمایی جدید خبر داد و اظهار داشت: اثر سینمایی بعدی من «ثبت با سند برابر است» خواهد بود که پس از پخش دو فیلم «بدهکاران به بهشت نمی روند» و «مردها فقط دو بار عاشق می شوند» برای ساخت آن وارد مرحله تولید خواهم شد. 

گفتنی است بهمن گودرزی پیش از این ساخت فیلم سینمایی «شش و بش» را با بازی محمدرضا گلزار و امین حیایی در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.