سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

مقصود جباری به سینماپرس خبر داد:

«حرفهای درگوشی» اوایل تابستان کلید می خورد/ عقد قرارداد با «نیمروز فیلم» برای اکران «آزادی مشروط»

مقصود جباری در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: مقصود جباری تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران «آزادی مشروط» توسط پخش نیمروز فیلم خبر داد و در مورد سایر فعالیت های خود گفت: فیلم سینمایی «حرفهای درگوشی» اوایل تابستان کلید خواهد خورد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام توسط نیمروز فیلم به مدیریت مهدی صباغ زاده واگذار شده است و امیدواریم بتوانیم این فیلم سینمایی را بعد از ایام ماه مبارک رمضان به اکران عمومی درآوریم.

جباری در مورد تغییرات احتمالی فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: زمان کلی فیلم ۹۱ است و احتمالاً جهت اکران، زمان فیلم را کمی کوتاه تر می کنیم تا به حد استاندارد یک اثر سینمایی برسد.

 راﻣﺒﺪ ﺟﻮان، ﻫﻨﮕﺎﻣﻪ ﻗﺎﺿﻴﺎنی، ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ آﻗﺎﺧﺎنی، ﺷﺎﻫﺮخ ﻓﺮوﺗﻨﻴﺎن، ﺣﺴﻴﻦ ﭘﺎﻛﺪل، ﻣﺤﻤﺪ ﻛﺎرت، ﻣﺤﻤﺪ ﻋلی ﻛﻴﺎنی، ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﻣﻈﻔری، ﺑﻬﺎران ﺑﻨی اﺣﻤدی، ﻣﻴﺜﻢ ﻏﻨی زاده در این فیلم به افیا نقش پرداخته اند

وی گفت: امیدواریم با وجود بازیگران مطرح سینمای ایران نظیر رامبد جوان، هنگامه قاضیانی و ...مخاطبان بتوانند از این اثر سینمایی بهره برداری های لازم را انجام دهند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آزادی مشروط» درباره‌ يک کودک است که بدليل يک جرم در دارالتاديب است و توسط دايی روانشناس خود تحت مراقبت است و پس از آزادی مشروط مشکلاتش با مادرش ادامه دارد و از طرفی هم وکيلی عاشق مادر او شده است که درگير ماجرای قتل مشکوکی می شود.

این فیلم سینمایی در ابتدا با نام «من سعید هستم» پروانه ساخت گرفت که در نهایت نام آن به «آزادی مشروط» تغییر پیدا کرد.

این تهیه کننده سینما در بخش دیگری از این گفتگو یادآور شد: فیلم سینمایی «حرفهای درگوشی» به نویسندگی و کارگردانی حسین نمازی در مرحله بازنویسی نهایی فیلمنامه است و بعد از برگزاری بخش بیم الملل جشنواره فیلم فجر  پیش تولید خود را آغاز خواهد کرد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: فیلم فصل مشخص و خاصی  ندارد اما ترجیح می دهیم تا اواخر بهار و اوایل تابستان آن را کلید بزنیم و اولین رونمایی اش انشالله در دوره سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.